Dorret G
Nederland

Jammer

Beoordeling van Kasteeltje Hattem
2,0 van 5 bollen18 mrt 2019 beoordeeld
We hadden deze overnachting cadeau gekregen bij ons huwelijk, inclusief een diner met wijnarrangement.
Het was dubbel. Ik begin redelijk positief. Eten was goed, zeker geen spectaculaire wijnen, Alle complimenten voor onze gastheer aan tafel, geweldig, die weet hoe het hoort en aller vriendelijkst, waardoor je je welkom voelt.
Wat opviel, denk dat het de eigenaar of de maitre was, hij begroette alleen de vaste gasten of de gasten die hij kende, daar maakte hij meerdere keren een uitgebreid praatje mee. Jammer om anderen zo te negeren!

En dan het ontbijt, iets waar ik me altijd op verheug. Bijna schandalig, er waren twee, al iets oudre dames aanwezig. Geen goedemorgen of de vraag of we lekker hadden geslapen, ze wees dat we naar binnen konden gaan en mochten een tafel uit kiezen.

Het ontbijt was ronduit karig. Een mandje met brood, twee personen aan tafel en dan 1 mini croissantje? 3 te kleine plakjes kaas en de grootste verbazing was de niet verse jus d’orange.
Al met al verbazend, en zeker niet echt Limburgs, daar is meestal alles in overvloed aanwezig.

De kamer viel ronduit tegen als je een luxe suite aanbiedt. Erg gehorig, onze eigen kamerdeur was bijna niet dicht te krijgen, die klemde en maakte een vreselijk geluid, vervelend voor onze mede gasten. Een stalen nacht tafeltje, waardoor alles wat je er op legt lawaai maakt, ook midden in de nacht.

Al met al voor ons geen reden om nog een keertje terug te gaan en ben ik denk ik nog redelijk met mijn beoordeling dat ik het matig vond. Dus jammer! Gemiste kans
Datum van verblijf: maart 2019
Kamertip: Ligt langs het spoor, het park niet gezien, veel lawaai van andere gasten en kamerdeuren
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Trip.com
Restaurant
Driepersoonskamer met uitzicht op de tuin op de eerste verdieping
  • Vio.com
  • Vio.com
1.8 km van Kasteeltje Hattem
Meer hotels in Roermond bekijken
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangst en mooie ruime kamers voorzien van alles wat je nodig hebt. Het diner en het ontbijt waren goed verzorgt en alles was even heerlijk. Wat ik zelf het leukste vond was het gezellige personeel wat behalve vriendelijk ook heel ontspannen en hartelijk in de omgang is. Dikke pluim voor de bediening!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 maart 2019

Al enige malen heerlijk geluncht met een geweldige salade en een mooi glas wijn. Vooral de ambiance met een lief hangbuikzwijn, enige loopeenden en kippen maakt het af. De bediening is vriendelijk en vlot. Het leuke is ook de ongedwongenheid. Ik kom er zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst door kasteelheer Daan was warm en gezellig. Hij nam alle tijd voor ons. Hier weten ze wat gastheerschap inhoud. De ambiance was goed, kamer was mooi, eten was heerlijk, personeel vriendelijk, alles klopte gewoon. We hebben een heerlijk verblijf gehad, mede ook dankzij de aanwezigheid van Luuk en Bacon, de twee hangbuikzwijntjes (zeg maar hangbujzwijnen!)

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 15 december 2018

Erg lekker en verrassend gegeten. Prima bediening. Gezellige en ongedwongen ambiance. We waren met ons gezin. 3 personen menu van de dag, andere 3 a la carte, geen probleem. Perfecte prijs- kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 november 2018

Recent voortreffelijke lunchgerechten genuttigd in een heel rustige en fijne gezellige sfeer en aan mooi ingedekte tafel. Uitstekende bediening, attent en invoelend. Overheerlijke soepen en salades en uitmuntende nagerechten, goede koffie, een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
1  Bedank Jean Guillaume ... G