“Top avond”

Restaurant Het Gerecht
Geclassificeerd als nr. 8 van 144 Restaurants in Roermond
Keukens: Europees
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Het Gerecht is een sfeervol restaurant. We werden door Cederik welkom geheten. De overheerlijke, verfijnde gerechten met bijpassende zeer smaakvolle wijnen vormden een prima combinatie. De bediening door Ellis was erg goed, zij verteld vol passie over de gerechten en de wijnen.
Het is een zeer goede aanwinst voor Roermond.

Datum van bezoek: maart 2020

10 maart 2020 beoordeeld

Jong en heel vriendelijk koppel. Lekkere en fijne gerechten gegeten. Hier komen we zeker nog terug als we naar Roermond komen!

Datum van bezoek: maart 2020
14 februari 2020 beoordeeld

Prachtig gedreven paar vervult al je wensen. Ondanks dat er geen vegetarische gerechten op de kaart staan mooie vega gerechten.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Super avond gehad. Zowel de bediening als het eten was van top kwaliteit! Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne goed verzorgde kennismaking met de nieuwe uitbaters van het Gerecht. Zoals op de site te lezen al met veel en veelzijdige ervaring in de keuken en als gastvrouw. Dat was prima te merken, je voelt je er gast, welkom en mooi verzorgd eten. Onze keuze bleef beperkt tot hoofdgerecht en nagerecht, maar het was prima. De varkens wang mals en mooi verzorgd met groenten en verfijnde texturen, zo ook de kabeljauw. Heerlijk mals en nog een lekkere bite. De wijnkeuze werd door de gastvrouw bij alle gangen goed toegelicht, ze had er kennis van en vertelde met plezier. Het nagerecht omvatte in onze keuze alle variaties van het aanbod en ieder genoot van heerlijke pure chocolademousse, amandelcreme of kaas. Fijne verwennerij, die vraagt om herhaling.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Het Gerecht bekeken, bekeken ook

In Restaurant Het Gerecht geweest? Deel je ervaringen!