“Luxe Dineren in huiskamersfeer”
Beoordeling van Restaurant De Gelegenheid

Restaurant De Gelegenheid
Geclassificeerd als nr. 9 van 150 Restaurants in Roermond
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant de Gelegenheid is het kleinste en gezelligste restaurant van de stad. Gastvrouw Inge Laumen en chef-kok Peter Giebels bezorgen u een heerlijke en ontspannen avond waarbij u geniet met hoofdletters. Peter kookt met dagverse producten mooie creaties, zijn kookstijl combineert internationale invloeden met een knipoog naar Limburgse streekproducten. Hierdoor ontstaan bijzondere gerechten en met liefde samengesteld. Laat u verrassen door een drie-, vier- of vijfgangen surprise menu, inclusief amuse.
19 augustus 2021 beoordeeld

Bij toeval hier terecht gekomen, maar wat een verrassing. Hartelijk ontvangen door Peter en Inge. Het restaurant is klein, echt een huiskamersfeer. Er is geen kaart, alleen een suprise menu.
Heerlijke gerechten en bijzondere smaaksensaties! In eerste instantie gekozen voor een 4gangen menu, maar door de grote van de maaltijden uiteindelijk 3 gangen gehad, incl. bijpassende wijnen.
Grote aanrader als je in Roermond verblijft!

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren een heerlijk verrassingsmenu (5 gangen)genoten met bijpassende wijnen en digestief.
Zeer gastvrij ontvangen door Inge en Peter en een prachtige avond gehad.

4 augustus 2021 beoordeeld

Toevallig door het straatje gewandeld waar het restaurant zit en de leuke uitstraling trok de aandacht! Gebeld en we konden dezelfde avond terecht! Hele attente ontvangst door gastvrouw Inge! Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Zeer smakelijke amuse bij een heerlijk glas wijn gevolgd door een smakelijke bereiding van rode mul als voorgerecht, een tussengerecht van brandade van makreel met coquilles en een botermals stuk runderlende met een jus van ossenstaart
als hoofdgerecht. Heerlijke begeleidende wijnen. Het zoete dessert was een overheerlijk mangotaartje met een macaron, vanilleijs en divers garnituur. Als afsluiter een lekker kopje koffie met zoetigheden.
Peter kookt ‘de sterren van de hemel’: dit restaurant is een absolute aanrader! Inge en Peter: dank voor een heerlijke avond, als wij in de buurt zijn komen we zeker weer bij jullie eten!

23 juni 2021 beoordeeld

Wát een beleving. Ze bestaan nog!!! Op advies van een kennis hebben we hier gegeten. Een topervaring!
Ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden dan : Thu, 17 September 2020

Datum van bezoek: juni 2021
1 oktober 2020 beoordeeld

De gerechten waren ontzettend goed bereid en elk een culinaire verrassing. De combinatie van de gebruikte ingrediënten werkten bij ieder gerecht heel goed bij elkaar. Echte aanrader! Gastvrouw heel vriendelijk en gezellig. Ik voelde me er meteen op mijn gemak.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Restaurant De Gelegenheid bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Gelegenheid geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.