“Lekkere smaken”

vr 2/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 145 Restaurants in Roermond
Keukens: Frans
Beschrijving: Frans,Mediterraan, Europees,vis en zeevruchten,glutenvrij,Thais,Indiaas,Srilankaas,vegatarisch
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere viscurry uit Sri Lanka gegeten gisteren met Oosterse crème brûlée als toetje. Dat was lekker: mango, palmsuiker, kardamom en munt. Voor de verfijnde smaak zou ik hierheen gaan. Voor de hamburgers en spareribs kun je hier (terecht) niet terecht. Daar zijn andere gelegenheden voor.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 5 gangen verrassings menu besteld, en koninklijk gegeten!!
Alles vers en zeer smaakvol!!
Een echte aanrader!

29 juli 2020 beoordeeld

Helaas lachte de chef niet zo lief naar ons als naar de Koningin op de foto. En verbleekte de smaak van het eten bij het terugkomende commentaar van hem. Vraag zeker niet van te voren naar een kindermenu wat er dan ter plekken niet blijkt te zijn. Vraag ook niet om clementie naar je autistisch dochter die je meeneemt om lekker uit eten te kunnen want dat gaat daar niet op! Helaas moet ik zeggen dat ik boos en verdrietig ben na deze ervaring.

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke behulpzame bediening. Werden goed geinformeerd over de gerechten. Heerlijk Indiaas/thais gegeten.

26 juli 2020 beoordeeld

Beide hadden we hoofdgerecht gegrilde zalm.
De zalm was ok, maar het was geen hele moot. De frites leken wel van de Mac Donalds en het kleine bakje sla was de top. Ijsbergsla die al wat bruin was, met een stukje appel, komkommer en tomaat.
Was een tegenvaller..

Reizigers die Aruna Cuisine bekeken, bekeken ook

In Aruna Cuisine geweest? Deel je ervaringen!