Sigrid R
Scheveningen, Nederland

Uitmuntende service!

Beoordeling van Hotel Dux
5,0 van 5 bollen5 jun 2024 beoordeeld
Wat een mooi en fijn hotel! Prachtige kamer met lekkere bedden en superontbijt incl cava.
Het personeel is zeer klantvriendelijk en servicegericht! Ik was een tas kwijt geraakt en ze hebben via de videobeelden kunnen reconstrueren wat er was gebeurd.
Ik kom graag terug!
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
0.7 km van Hotel Dux
  • Tripadvisor
0.6 km van Hotel Dux
Gratis parkeren
Driepersoonskamer met uitzicht op de tuin op de eerste verdieping
0.7 km van Hotel Dux
0.4 km van Hotel Dux
Restaurant
Kamer met eigen badkamer/ tv en gratis wifi
0.3 km van Hotel Dux
  • Lol.travel
0.9 km van Hotel Dux
Meer hotels in Roermond bekijken
Beoordeeld op 27 maart 2024 via mobiele applicatie

Zeer koel ontvangst en er werd gelijk getutoyeerd, wat wij niet prettig vinden aangezien het respectloos overkomt. Tevens moesten wij direct de hotelrekening voldoen ipv gebruikelijk bij het uitchecken. Erg vreemd, alsof ze hun gasten niet vertrouwen en beslist niet meer van deze tijd.

De executive de luxe kamer is uitstekend, groot, mooi ingericht met mooie materialen.Op ons verzoek zijn er twee luxe stoelen geplaatst ipv van 1 wat gebruikelijk is bij deze kamer, wij hebben dat op prijs gesteld.

Hetgeen ons zeer bevreemd is dat zowel op hun eigen website als dat van restaurant bistro Two geen enkele melding wordt gemaakt dat het twee aparte bedrijven zijn. Je kunt dus geen drankjes of diner op je kamernummer laten zetten maar moet alles van het restaurant direct daar afrekenen. Tevens was het stuitend dat als je een vraag had over het restaurant er direct gezegd werd bij de hotelreceptie dat ze hier niet over gaan, terwijl het ontbijt en roomservice door het restaurant wordt verzorgd. Dus enige samenwerking moet er zijn maar ze zijn absoluut niet ter wille je te helpen en navraag te doen voor je in het restaurant. Erg jammer.

Tevens is in het hotel na het ontbijt vanaf 10:00 totdat het restaurant opengaat om 17:30 uur niets te krijgen, geen koffie, geen drankjes, geen lunch helemaal niets!

Kamertip: Hotel niet boeken
Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 24 december 2023 via mobiele applicatie

Kamers zijn heel mooi, luxe afgewerkt, fijne bedden. Wij hadden een kamer aan het steegje en daar wil je in het weekend niet zitten. Van 23-3 overlast van uitgaanspubliek die voor de deur van de bar staat te praten. Als je kamer aan binnenzijde van hotel hebt dan heb je daar geen last van en is het een fijn hotel. Ontbijt gevarieerd en luxe.

Kamertip: Als je last hebt van claustrofobie boek dan niet de parkeergarage van het hotel want die is middels een lift voor je auto. Werkt goed wel!
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 16 september 2023

Op basis van reviews dit hotel uitgekozen. Wel aan de prijs, maar elke euro waard. Ontzettend vriendelijk personeel. Niets is te veel. Hele mooie kamer en ook goed schoon. Koelkastje wordt dagelijks aangevuld.
Ook het ontbijt, buffet, is van alles voorzien. Mijn echtgenote heeft gluten en lactose intolerantie, maar daar werd ook heel goed rekening mee gehouden.
Parkeren kan onder het hotel of anders op 2 minuten lopen in een extern pand voor 10 euro per nacht.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 juli 2023

Fij hotel met ruime en schone kamer. Hadden kamer met balkon.

Helaas is het dakterras permanent gesloten.

Alles op loopafstand. Wel kun je het beste even van tevoren uitzoeken waar je je auto goedkoper kunt parkeren dan bij het hotel., dat scheelt aanzienlijk.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

De locatie is perfect, met fijne parkeergarage. De kamers zijn uitstekend echter op zaterdagavond veel geluid van uitgaangspubliek tot laat in de nacht door de " steeg" direct naast het hotel. Het personeel tijdens het ontbijt is super attent en vriendelijk deze krijgen van ons een 10+

Kamertip: Indien op zaterdag vraag om een kamer aan de andere kant ivm overlast geluid uitgaans publiek
Datum van verblijf: april 2023