Gratis annuleren tot 27/05/22
Hotels.comUS$ 166
TravelocityUS$ 166
Orbitz.comUS$ 166
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Op een prima locatie gelegen, vlak bij alle uitgaansgelegenheden en 500 meter van de outlet, dit echt prima hotel. Mooie, ruime, moderne kamers met een heerlijk bed, en meer dan goede andere voorzieningen. Prettige ontvangst, goed ontbijt buffet (niet spectaculair) met zeer attente bediening. Parkeren onder het hotel of op 3 minuten afstand gratis (via het hotel) in een parkeergarage van een appartementencomplex.

Als we weer naar Roermond gaan, komen we hier beslist terug.

Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

We reizen over de hele wereld maar dit hotel is echt klasse. Ruim 4 sterren. Grote echt luxe kamers met gratis mini bar. Geweldig ontbijt met luxe goede producten. Personeel is echt aardig en persoonlijk. Mooie lobby vonden wij. Alleen beetje vreemd dat je bij het inchecken meteen alles al moet betalen, wat daar de reden van is? Roermond is ook verrassend leuk, we komen zeker terug.

Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een top service, van check in tot vertrek! Super personeel en een heerlijke ruime kamer, stijlvol ingericht en groot comfortabel bed.
Het ontbijt was ook een feestje mede door de enthousiaste dames van de bediening. Tip: boek de garage onder het hotel erbij, ervaring op zich. Volgende keer proberen we ook het restaurant voor het diner: we komen zeker terug!

Kamertip: Boek de parkeergarage vooraf!
Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie schone kamers. Lief, leuk en betrokken personeel, niets is te veel.
Nora is heel attent en weet je ook veel leuke restaurants te vertellen,maar eten in het hotel zelf van TWO is top.
Dakterras is prachtig ,heerlijk een eigen plekje en geweldig uitzicht. Cocktails zijn heerlijk.
Bedankt voor de heerlijke dagen.
Jeroen & Remon

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 7 juni 2021 via mobiele applicatie

Zoals steeds heel hartelijk, vriendelijk onthaal. Hier voel je je echt welkom. Dikke pluim voor al het personeel en in het bijzonder voor de jongen die aan de receptie stond in de ochtend. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk en mede door hem voelden wij ons heel welkom. Niets is het personeel teveel. De kamers zijn brandschoon en ruim. De bistro two is sterrenniveau en ook daar dikke pluim voor de staff. Wij komen terug!

Datum van verblijf: mei 2021