Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Deze kamer was goed ingericht, verzorgd en de airco werkte fantastisch.
Het ontbijt was in Hotel Roermond.
Ruime en lekkere keuze van ontbijt gerechtjes.
Helaas was het parkeren van de auto aan de andere kant van de tunnel. Niet handig voor iemand die mindervalide is.
Gelukkige was dit wel gratis.

Een goed alternatief voor Hotel Roermond

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst auto in de parkeergarage geparkeerd,vriendelijk personeel bij de receptie. Mooie ruime kamer aan de voorkant van het hotel maar totaal geen geluidsoverlast.Heerlijke schone badkamer.
Vriendelijk personeel bij het uitgebreide en overheerlijke ontbijt.
Je loopt zo de stad.
Een hotel waar ik zeker nog terug kom.😀

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 december 2018

We hadden een kamer van 3 personen geboekt en hebben hier een prima verblijf gehad. Gratis ondergrondse parking, mooie ruime kamers, vriendelijk personeel, en een heel uitgebreid ontbijt. Gelegen naast het station maar hier heb je geen geluidsoverlast van, integendeel, we hebben ook geen geluiden van andere gasten gehoord.
Kortom een prima prijs-kwaliteit

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Mooi hotel, overal gezellig ingericht. Personeel zeer vriendelijk. Mooie kamer (wij hadden een familiekamer met 4 volwassenen, zeker ruim genoeg). Mooie badkamer met zalige douche en dubbele lavabo. Ontbijt is ook in orde. Hotel ligt aan het station (hier heb je nagenoeg geen last van), op een klein kwartier wandelen van de Designer outlet en op amper 5 min van de gewone winkelstraten in Roermond. Afgesloten parking bij het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Degelijk hotel, dicht bij de out let store center, verzorgd ontbijt, gratis parking aan het station .
Vriendelijk personeel ☺
Maar zeer veel nachtlawaai, en de terras van het roerpotje een pizza stort .

Datum van verblijf: september 2018