Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 4 december 2023

ik kan dit alleen maar aanraden, heel vriendelijk onthaal en ook het personeel vriendelijk en behulpzaam. zeker ook de locatie is een pluspunt zeker een plaats om terug te keren, het was heel aangenaam vertoeven in de bar cerise alsook s'avonds in de grote zaal was het aangenaam om iets te drinken om de dag af te sluiten.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 2 december 2023

Kamer was niet goed schoon veel stof op de grond
Bij het ontbijt was veel niet aangevuld waardoor we langs moesten wachten verder was het Oke de bar beneden was wel een hele mooie sfeer en vriendelijk personeel

Beoordeeld op 29 november 2023

Goed hotel maar de kamer is te duur, geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel wordt gerenoveerd en prijs zou hiervoor sangepast moeten worden. Kamer en lift zijn gedateerd. Entree, locatie is prima in centrum Roermond. Gezellige binnenstad.

Beoordeeld op 29 november 2023

De renovatie heeft langer dan 1 jaar geduurd. Maar de uitkomst mag er wel zijn. Fantastisch. De oude foyer is veranderd in een zeer sfeervolle ruimte met prachtige planten en zeer warme verlichting. Het Bavaria bier is vervangen door Swincels, ook een verbetering. de inkomsthal mag er zijn. Het theater is voorzien van de laatste moderne "snufjes" met name licht en geluid. Proficiat !!!!

Beoordeeld op 27 november 2023

Hartelijk ontvangen aan de receptie. Kamer verzorgd en hygiënisch met een prachtig uitzicht over Roermond. Het ontbijt was het beste ontbijt dat we al in hotels gekregen hebben en we verblijven in wel 10 hotels per maand voor ons werk. Hier komen we zeker nog terug!