Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 175
TripadvisorUS$ 174
Travelocity
PricelineUS$ 175
Hotels.comUS$ 174
Prestigia.comUS$ 180
Beoordeeld op 6 januari 2022

Weekend weg in Limburg op steenworp afstand van Duitsland voor een mooie wandeling en van België voor een bezoek aan de sauna Elaisa.
Zeer vriendelijk & adequaat. Wij werden op onze wenken bediend. Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: december 2021
Diana TheaterHotel De Oranjerie, Guest Services / Front Office van Van der Valk Theaterhotel de Oranjerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2022

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel!

De wandeling met bezoek aan Sauna Elaisa klinkt als een heerlijk weekendje weg!

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf in ons hotel naar uw verwachtingen zijn geweest!
Dit is precies waar wij naar streven voor onze gasten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Cynthia

Theater hotel de Oranjerie

Beoordeeld op 20 december 2021

Fijn hotel op een mooie locatie. Je kan zo de binnenstad inlopen en als je een theatervoorstelling bij kan wonen is het helemaal perfect. Wij vonden de kamer wel een beetje oubollig, maar verder was alles helemaal in orde.

Datum van verblijf: december 2021
Diana TheaterHotel De Oranjerie, Guest Services / Front Office van Van der Valk Theaterhotel de Oranjerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2022

Beste gast,
Allereerst een Gelukkig Nieuwjaar !
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
Vanaf eind maart gaan we beginnen met het renoveren van de kamers, dus ik kan u niet anders dan gelijk geven hierin.
Desondanks heeft u ons een geweldige beoordeling gegeven, hartelijk dank daarvoor.
We zien u graag terug als gast in ons hotel.

Beoordeeld op 18 december 2021

Boek regelmatig de meest luxe suites die er zijn. Helaas is er altijd iets kapot. Sochtends genieten van een espressootje in bed? Natuurlijk niet, de nespressomachine is stuk. En echt zin in servicemonteur of roomservice. Not. Diner op de kamer elf hoog zonder bestek….gelukkig duurde het bestek brengen niet zo lang dat het eten koud was. Aanbevelen? Mooie kamer maar dit soort dingen haalt de beleving flink omlaag.

Geachte gast,
De beste wensen voor 2022 namens ons gehele team !
U heeft inderdaad de mooiste Executive Suite gereserveerd op de 11e etage met prachtig uitzicht.
Dan is het des te jammer wanneer u in eerste instantie niet van een espresso in bed kon genieten.
In de v/d Valk enquête die u ook had ingevuld las ik dat u in tweede instantie dit toch heeft kunnen doen door roomservice te bestellen. Ik zie op uw kamerfactuur hiervan geen kosten, dus ik ga er vanuit dat u het defect wel gemeld heeft zodat wij u de koffie hebben kunnen aanbieden. Als dat niet zo is, bieden we u dit graag een andere keer aan met iets extra's erbij wanneer u weer in Roermond bent. Laat u ons dit nog even weten ?

Heel jammer dat het bestek ontbrak bij het diner. Zoals u gemerkt heeft, hebben wij sportieve collega's in dienst die u in no time van bestek hebben voorzien. Onze excuses hiervoor.

Heel graag tot ziens !

Beoordeeld op 13 december 2021

Een nette, schone en mooie hotel met vriendelijke personeel. Ze zijn heel erg behulpzaam en gastvrij. Het hotel lag midden in het centrum. Gratis parkeren! De kamer was schoon en mooi ruim. De koffieapparaat maakte het helemaal af!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 december 2021

Hotel is top zoals altijd ,ontbijt super
Qua ligging erg makkelijk in centrum en voor auto ook een beveiligde parkeer garage
Aanrader als je de outlet Roermond wilt bezoeken met combi overnachten
Top !