4 weken geleden beoordeeld

Dat is duidelijk uit de opsomming van de gebreken. Er is dus niets aan toe te voegen. De suggesties komen uit de gebreken voort.Het is niet de gast die diit moet bepalen. het hotel zelf draagt daarvoor de verantwoordelijkheid. En die 200 woorden is irritant.

4 weken geleden beoordeeld

We hadden er meer van verwacht omdat we al veel jaren bij van der Valk algemeen logeren.
Maar dit valt in de klasse middelmatig.
Slapen goed en uitzicht ook goed.
Kamer hadden we meer van verwacht.
Ontbijt precies genoeg en netjes geregeld in deze tijd.

4 weken geleden beoordeeld

De kamer was prima in orde met bad en douche heerlijk bed . Hotel ligt in het centrum dus overal dichtbij, vlak bij het station als je misschien ergens naar toe wil. Service is prima helemaal ggen klagen, beleefd en aardig.Ontbijt heerlijk het meeste wordt voor je opgeschept ivm Corona ,en het restaurant kun je ook een lekker hapje eten,wij hebben ons hier prima vermaakt. En Roermond is een gezellige stad , kom zeker een keer terug.

4 weken geleden beoordeeld

We boekten hier een overnachting nadat we een dagje shoppen hadden gepland in de nabijgelegen outlet. Check-in ging heel vlot, zeer vriendelijk personeel. De Comfort deluxe kamer (nr 205) was groot, heel proper en mooi, jammer van het uitzicht (dit melden we ook online toen we de wifi accepteerden). Heel attent was dat we een tijdje later werden gecontacteerd door de receptie dat we een andere kamer aangeboden kregen (geen deluxe kamer), hier zijn we echter niet op ingegaan omdat we maar 1 nacht bleven en we de kamer zelf toch wel oké vonden. Bij een volgend bezoek (dat er zeker wel zal komen) kies ik toch voor een kamer op een hogere etage met een mooier uitzicht. Ontbijt was ook heel goed. Super hotel !

Datum van verblijf: juli 2020
TheaterHotel De Oranjerie, General Manager van Van der Valk Theaterhotel de Oranjerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste gast,
Wat leuk om te horen dat u onze reactie apprecieerde. Wij vinden het heel belangrijk dat gasten ons tijdens het verblijf al laten weten wanneer iets niet helemaal naar wens is. Dan kunnen we er tijdens het verblijf tenminste wellicht nog iets aan doen.
Graag tot ziens in TheaterHotel De Oranjerie maar dan een kamer op een hoge etage, we hebben maar liefst 12 verdiepingen. Op de hogere etages is het uitzicht fenomenaal.
TheaterHotel De Oranjerie
Diana
Receptie

5 weken geleden beoordeeld

Prima van der valk met goed personeel. Op een hele mooie locatie in het centrum van Roermond. Bij het hotel een grote parkeergarage waar je gratis kan uitrijden met een uitrijkaart. Met een kamer vanaf de 7e verdieping of hoger ook nog een mooi uitzicht.