Beoordeeld op 1 maart 2023 via mobiele applicatie

Wij waanden ons in een Oost Duits hotel van voor de val van de muur. Oud, stinkend en een onbeschofte receptioniste. De schoonmaaksters waren wel aardig en vrolijk. Ook de 25 euro actie bleek niet te kloppen. 120 euro ipv 50. Nooit meer dus en een absolute afrader! Hotel Hell.

We wachten nog op antwoord van Fletcher…

Kamertip: Sla deze over!!
Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 1 februari 2023

Dit jaar een eindejaarsavond-arrangement genomen om er een spetterend nieuwjaar van te maken. Wij hadden een klein hondje bij geboekt en 25 euro bijbetaald. Aan de receptie moesten wij dan nog eens 25 euro per nacht bijbetalen omdat wij in moesten overnachten in een kamer speciaal voor honden (volgens ons is dit dus tweemaal betalen voor hetzelfde. 's Avonds kregen wij dan ook nog eens te horen dat ons hondje ook niet welkom was in het restaurant en werden wij verbannen naar de bar om daar ons eindejaarsmenu op te eten. In die bar zaten wij helemaal alleen.De eindejaarsmaaltijd werd in sneltempo opgediend en was gedaan om 21h. Daarna was er niets van sfeer voorzien. Ten einde raad zijn wij om 22h naar onze kamer gegaan. Dit was zonder twijfel de meest mottige eindejaar in ons leven.
Ons zien ze daar nooit meer terug tenzij om te helpen het hotel af te breken.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 6 november 2022 via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag 1 nacht verbleven.
Zoals al eerder beschreven: slecht onderhouden badkamer, vieze vloer, ontzettend veel kalkaanslag op rail douchecabine (waarvan deur niet meer sluit) tegels welke kapot zijn en zelfs van de wand af vallen, en craquelé wastafel. Dat de inrichting van de badkamer uit de jaren 80 stamt is niet zo erg, maar zorg tenminste voor fatsoenlijk onderhoud.
Overal haren en zelfs de randen van de wc-bril vertoonde sporen van de vorige gast. Het bed, en dan bedoel ik het matras, lag best. Ik heb bewust het hoeslaken maar niet opgetild. De ingebouwde wekkerradio uit 1975 deed het natuurlijk ook niet meer en de aangebouwde nachtkastjes plakten nogal aan de voor en bovenzijde. De kamer rook bij binnenkomst erg muf, maar gelukkig konden de ramen open.
Doordat ik een kamer had aan de “ boszijde” was er weinig te klagen over het lawaai van de aangrenzende weg.
Het ontbijt ‘s ochtends had weinig variëteit, maar er was voldoende en smaakte prima. Jus ‘d orange en multivitamine van Jan Linders smaakt ook best. De algehele indruk van het hotel in combinatie met personeel dat er zelf ook al niet veel zin in heeft maakt het verblijf er niet beter op.
Al met al dus een oud en verloederd hotel waar heel veel aan moet worden verbeterd, maar als je na een nacht flink doorhalen in de stad een plek zoekt om je roes uit te slapen en daar niet te veel voor wilt betalen is dit hotel misschien nog het overwegen waard.

Kamertip: Vermijden dit hotel, tenzij het echt niet anders kan
Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 oktober 2022

Vriendelijke receptioniste bij aankomst. We kregen een standaard kamer met twee aparte bedden zoals we gevraagd hadden. De kamer was op de 1e verdieping aan de zijde van de hoofdingang. De kamer was best groot en de badkamer had een diep ligbad en een aparte douche en was ook best groot en netjes. Of het hotel 4 sterren waardig is zet ik vraagtekens bij, zelf denk ik meer aan 3 sterren. Het is er lekker stil in de kamer door het dubbelglas in de ramen. Heerlijk geslapen. Voor ons zeker de moeite waard om nog eens terug te komen echt een fijn hotel voor een betaalbare prijs als je eens de binnenstad en de Design Outlet in Roermond wilt gaan bezoeken. p.s je kunt in het hotel lunchen of dineren. [ best prijzig ] Maar je kunt goedkoper eten buiten het hotel in de binnenstad of in de design Outlet. Meer dan Keus genoeg. voor het Ontbijt, Lunch en Diner.

Kamertip: Je kunt het beste een kamer aan de hoofdingang of aan de achterkant bespreken als je echt rustig wilt slapen.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Het voornaamste is dat de kamer schoon is. Het hotel heeft een 80 look, inclusief een blauwe badkamer. Het ziet er oud uit, maar alles is heel en schoon. Het hotel zit direct aan de snelweg, hierdoor hoor je de auto’s heel goed als je in bed ligt. Nadeel, er zijn maar drie stopcontacten in de kamer.

Kamertip: Parkeerplaats is vol in de zon, neem dus iets mee om de auto koel te houden
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde alleen