Priceline
StayForLong
Beoordeeld op 27 november 2023

Naar jaarlijkse traditie gingen we met 8 vriendinnen op shopping weekend in Roermond. Zoals steeds logeerden we in het Arresthuis. Het hotel is zeer centraal gelegen en heeft een privé-parking. De kamers zijn zeer mooi ingericht en het is origineel om in een oude gevangenis te logeren. Het hoogtepunt van het verblijf is steeds het zeer lekkere diner in restaurant Damianz. Het moment om bij te kletsen met de vriendinnen en te genieten van de zorgvuldig bereidde gerechten met bijhorend glaasje wijn en bubbels.Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Er is een uitgebreide keuze van warme gerechten. Alle medewerker (zowel aan de receptie, in de keuken, in het restaurant en de housekeeping) zijn super behulpzaam en vriendelijk. Het volgende shopping-weekend werd al met stip in de agenda genoteerd.

Beoordeeld op 25 november 2023

Op weekend geweest in dit oud gevangenisgebouw.
Parking van het hotel is eerder klein en minder geschikt indien je met een grote wagen rijdt.
Mocht mijn wagen echter dwars over twee parkeerplaatsen parkeren.
Personeel is heel vriendelijk en je word heel correct en beleefd benaderd.
Kamers zijn wel aan de dure kant.
Een aanrader dus.

Beoordeeld op 20 november 2023

Een geweldig hotel om te verblijven. De ontvangst was zeer vriendelijk en met een glaasje champagne. De bar en het restaurant waren zéér gezellig om in te vertoeven. De meerkeuze menu's in het restaurant waren voor ieders wens en je kon ze uitbreidden naar believen. De suite was ruim en met de nodige voorzieningen. Je vertoefde echt in een voormalige gevangenis met de juiste gadgets voorzien.

Beoordeeld op 19 november 2023

Het Arresthuis is prijs kwaliteit zeer goed. Ze zijn super vriendelijk receptie. Goeie en toch rustige locatie op wandelafstand voor shopping. In het restaurant kun je zeer lekker eten, een echte aanrader.

Beoordeeld op 17 november 2023

Uitstekend erg goed ontbijt, zeer mooie locatie en fijne omgeving.

Voormalige gevangenis erg mooi gerenoveerd. We hebben ons kostelijk vernaakt. We hopen allicht nog eens terug op deze mooie plek. Gr. Mark