Trip.com
Priceline
Beoordeeld op 17 mei 2022

Een bijzondere beleving in een leuke stad. Zowel hotel als restaurant dragen optimaal bij aan het gevoel dat je feestelijk uit bent.
Kortom een aanrader als je wat te vieren hebt, met twee of meer personen!

Beoordeeld op 16 mei 2022

We hadden de suite de Cipier gereserveerd. Wat een onwijs mooie kamer was dit! Het inchecken was ook persoonlijk en het eten super goed.
Het matras was wat zacht en de bediening in de keuken soms wat langzamer door drukte helaas. Wij raden dit hotel zeker aan!!!

Beoordeeld op 15 mei 2022

Wij kwamen hier onze trouwdag vieren. We hadden de directeur kamer geboekt. En een diner in het restaurant. Het was maar 1 nachtje maar het voelde als een weekje vakantie. Dus wij zijn erg tervreden. De bedden liggen goed. De wirlpool was heerlijk.

Beoordeeld op 14 mei 2022

Hoge verwachtingen, werden ingelost en meer!
Aangenaam en zeer vriendelijk personeel, het eten uit het restaurant want super lekker, wij waren zeker fan van de late checkout zodat we ook in alle rust konden genieten van het ontbijt. Heel comfortabele bedden (en ik was toen 7 maanden zwanger dus dat kan je dan zeker niet van overal zeggen)!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 10 mei 2022

Met 8 vrienden gezellig de bak in en lekker eten bij Damianz
Een top Avondmet heerlijk eten lekkere wijn en cocktails en natuurlijk uitstekende bediening en service.
Kortom deze gevangenis is een aanrader hier moet je dus vaker komen