Beoordeeld op 1 januari 2022

Zeer luxe, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Uiterst vriendelijk en behulpzame staf, Veel moeite gedaan om met dieetwensen en allergieen rekening te houden. Jammer dat er geen MiVa kamers waren, douche en toilet waren niet bereikbaar voor rolstoelers. Verder niets dan lof. Super locatie.

Beoordeeld op 20 december 2021

Een top ervaring, voor de tweede maal. Prachtig en origineel ingericht hotel. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamers top. Eten en bediening van restaurant Diamanz top. Ook ontbijt is enorm lekker. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 17 december 2021

Het is mooi schoon hotel met heel vriendelijk personeel. Het is er heel stil dus heerlijk geslapen. Mooie grote kamers en het hotel heeft nog allemaal elementen waaraan je kunt zien dat het een arresthuis is geweest. Een echte aanrader

Beoordeeld op 14 december 2021

Een prachtig hotel, zeer mooie en ruime kamer, en het personeel was ontzettend vriendelijk.

Door covid konden we in de hotelkamer dineren en dat was tot in de puntjes verzorgd. Doordat de kamers ruim genoeg zijn kon er een tafel en stoelen geplaatst worden voor het diner, waardoor je gewoon wel fijn kunt zitten en eten. We hadden een avond van het hotel restaurant het diner besteld. Dat werd in de kamer geserveerd en wat heerlijk en tot in de puntjes verzorgd. Echt heerlijk!

De andere avond hebben we eten laten bezorgen. Het hotel had een lijst met restaurants die ze aan konden bevelen. Dat was super makkelijk en fijn.

Beoordeeld op 13 december 2021

Voor een super lekkere lunch, met top kwaliteit, moet je bij Het Arresthuis zijn. Wij hebben genoten! Een zeer deskundige bediening, attent en vriendelijk. Het restaurant is heel sfeervol ingericht. De keuken is open, je kunt meekijken met de chef en andere kunstenaars. Want ze maken van de borden schilderijtjes. De foto's zeggen meer dan 1000 woorden.