Vandaag geopend: 10:00 - 20:00

Manieren om Designer Outlet Roermond te ontdekken
vanaf 311,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 6 augustus 2020

Ondanks dat het er groot is, mooie merken/winkels aanwezig zijn, komen we hier zolang het Corona-virus aanwezig is, niet meer terug. Echt degoutant hoe sommige mensen zich gedragen en nauwelijks afstand houden. Na een halfuur hebben we het voor bekeken gehouden. Schril contrast met ons vorig bezoek enkele jaren geleden. Het lijkt wel alsof de security het de baas niet kan. Op z'n minst zou er toch een stop mogen staan op het aantal bezoekers?

Datum van activiteit: augustus 2020
Guest Services , Guest Experience Advisor van Designer Outlet Roermond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Goededag thOmasnu,

Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het ontzettend jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad tijdens uw laatste bezoek aan Designer Outlet Roermond.
Desondanks vinden we het fijn dat u de tijd heeft genomen ons te voorzien van uw feedback.
Alhoewel we uw mening begrijpen en waarderen, willen we u graag informeren dat wij er alles aan doen om uw bezoek aan ons centre zo aangenaam en vooral zo veilig mogelijk te maken.
We volgen, sinds onze heropening, de richtlijnen en maatregelen die ons zijn voorgelegd door het RIVM en de Veiligheidsregio Noord-Limburg.
Voor het 1,5 meter afstand principe moeten we ook kunnen rekenen op de eigen verantwoordelijkheid van onze gasten, zelfs ondanks de lastige situaties soms.
We kunnen niet in de toekomst kijken en weten dus niet hoe de situatie gaat ontwikkelen maar weet dat wij wat er ook gebeurt, uiteraard mee zullen ontwikkelen.
We nemen uw feedback mee en gaan er mee aan de slag.
Wellicht dat we u toch nogmaals mogen verwelkomen om ons te revancheren. Met vriendelijke groet, uw Guest Experience Team Roermond

Beoordeeld op 3 augustus 2020

De parkeergarage is zeker een schot in de roos. Staat duidelijk aangeven (verlichting) waar nog plek is. Binnen no time wandelt uw zo het winkelgebied binnen. Neem vooral ook de binnenstad eens mee. Daar bevinden zich goede eetgelegenheden.

Datum van activiteit: juli 2020
Guest Services , Guest Experience van Designer Outlet Roermond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Goedemorgen Eric,
Bedankt voor uw positieve reactie en wat fijn om te lezen dat u zich vermaakt heeft in Roermond! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, uw Guest Experience Team Roermond

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fijn winkelen, veel winkels dus diverse merken.
Parkeren is goed geregeld. En te eten is er ook meer dan voldoende!

Hallo Avazon,
Dank u wel voor deze positieve reactie. Wij hebben maar liefst 186 winkels in Designer Outlet Roermond en hopelijk mogen wij u in de toekomst, met nog meer leuke merken verrassen. Heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, uw Guest Experience Team Roermond

Beoordeeld op 30 juli 2020

Dit was mijn eerste keer bij de outlet in Roermond. Als eerste vind ik dat een groot deel van het aanbod nog steeds heel duur is. Ook vond ik het echt heel druk. Ik vond dan ook niet dat het op alle plekken mogelijk was om afstand te houden. Dat vind ik jammer want het terein is naar mijn idee groot genoeg.

Ik wil wel even kwijt dat ik het personeel bij de hunkemoller hier heel vriendelijk vondt. Dat heeft mijn dag uiteindelijk gemaakt!

Datum van activiteit: juli 2020
Guest Services , Guest Experience Advisor van Designer Outlet Roermond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Hoi Yentl,

Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het uiteraard ontzettend jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek aan Designer Outlet Roermond.

We nemen uw feedback mee en gaan er mee aan de slag.

Wellicht dat we u toch nogmaals mogen verwelkomen om ons te revancheren.

Voor nu een fijne dag gewenst en nogmaals dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet, Guest Experience Team Roermond

Beoordeeld op 30 juli 2020

Leuk maar super druk!
Een stad op zich. Maar in deze corona-tijd een broeihaard van bacteriën. In NL waren mondmaskers nog niet verplicht en toen droeg bijna niemand er ene. Heel triestig voor het personeel van de winkels die naar mijn mening met hun leven speelde.
De wachtrijen waren bij de meeste winkels héél lang, nochtans waren we hier op een maandag.
Of ik echt een koopje gedaan heb? Ik heb een jurk gekocht en deze was amper 10 euro goedkoper dan de normale prijs. Uiteraard heb ik door de drukte niet veel winkels gedaan.

Beste Pascale,

We nemen uw feedback mee en gaan er mee aan de slag.

Wellicht dat we u toch nogmaals mogen verwelkomen om ons te revancheren.

Voor nu een fijne dag gewenst en nogmaals dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet, Guest Experience Team Roermond