Beoordeeld op 4 juni 2019

Geweldig mooie plaats aan het water. Uitstekende keuken en zeer vriendelijke bediening. Veel mogelijkheden,fietsen,wandelen en vlakbij outlet Center.
Op fiets afstand van stuw in Linne en sluizen in Maasbracht.
Voor de wandelaar veel vrije natuur gebieden. Ook de binnenstad van Roermond is met de fiets heel goed te doen. Zeker een aanrader!

Kamertip: Zeer rustig en verder alles aanwezig en veel mogelijkheden.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 maart 2019

Zakelijke bespreking bij de Oolderhof. Bereikbaarheid niet optimaal. Ligging aan het water maakt echter veel goed. dan wel de service en faciliteiten. prima lunch en goede service.
aanrader voor grotere gezelschappen

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 november 2018

Een tijdje geleden hebben wij hier gedineerd. Na een slechte ontvangst door een met de armen over elkaar staande ober waardoor wij zelf onze jassen moesten ophangen.
Vervolgens werden wij begeleid naar een eetzaal om daar ons diner te nuttigen: redelijke spijzen en begeleidende garnituren. Bedienende medewerker was stug en onvriendelijk en enigszins ongeïnteresseerd. Prijs en kwaliteit vonden wij niet in verhouding.
Jammer, een volgende keer beter!

Datum van verblijf: november 2018
3  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 7 november 2018

Zondag 14 maart 2018 hebben we ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd in De Oolderhof te Herten-Roermond.
Dezelfde gelegenheid als 25 jaar geleden. Familieleden van beide zijden uit Limburg, Almere, Sneek en Brussel waren aanwezig. Het terras nodigde uit dank zij het prachtige weer. Het was zeer gezellig. De bediening was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk en attent. De gasten kwamen niets tekort. Om 18.30 u. werden we uitgenodigd voor het diner. Dit 4 gangendiner bestond uit verschillende gerechten, zodat er voor ieder wat wils was. De 2e gang was een wild bouillon. We hebben allen zeer genoten van al dat lekkers, wat afgesloten werd met koffie en bonbons. Om half elf was iedereen vertrokken en gingen wij naar onze kamer in het hotel de "Oolderhofjes". Een geweldige ruime kamer, een fijne badkamer met alles erop en eraan en heerlijke bedden. Na een prima nachtrust en heerlijk ontbijt, namen we afscheid van deze dag met een gouden randje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel op een steenworp van de mooie Maas. Mooie junior suite geboekt, met alle gemakken zoals klein keukentje. Luxe badkamer met douche en groot ligbad. Super schoon, zalige bedden. Voor het ontbijt loop je een paar meter naar de nabijgelegen brasserie maar dat is geen straf in die mooie omgeving. Voldoende parkeerplek. Ligt dicht tegen een mooi wandelgebied. Een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018