Shoppingcenter Roercenter
Voor ieder wat wils

Beoordeeld op 8 september 2018
Eric W
Rotterdam, Nederland
Je moet er geweest zijn.

Beoordeeld op 23 juli 2018
Jean Guillaume ... G
Roermond, Nederland
Lees alle 9 beoordelingen

Google
Populaire tours & activiteiten in en om Roermond
Beoordeeld op 8 september 2018

Gezellige center, prima te vertoeven. Rondom het center liggen leuke straatjes en zijn er ook voldoende winkeltjes. Wat wel jammer is, is dat er toch ook hier net als in andere steden winkelpanden leeg staan.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018

Een mooi overdekt centrum met een grote keuze aan diverse winkels. Bij warm weer vinden wij dit niet erg uitnodigend, maar goed het is niet anders. Een bezoekje is zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: juli 2018
Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit mag de naam ‘shoppingcenter’ maar nauwelijks hebben. Gelegen in het centrum, is de parkeergarage erg handig, je loopt zo het centrum in. De meeste bezoekers trekt waarschijnlijk de grote supermarkt zodat de boodschappen ook weer zijn gedaan voordat je naar huis rijd. Uiteraard niet toegestaan voor honden.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018

Het Roercenter is eigenlijk niet meer dan een ca. 200 m lange overdekte galerij in het centrum van Roermond.
Aan de halfronde gang liggen een supermarkt, een 15-tal kleinere winkels. In het midden ligt een overdekt plein met restaurant, dat aansluit bij de originele bebouwing. Handig, vooral voor de supermarkt, is de bijbehorende parkeergarage.
De gang is mooi breed en hoog, de transparante overkapping werkt ruimtelijk en helder.
Maar als je je zelf 'shoppincenter' wil noemen, wil ik je ook beoordelen als 'shoppingcenter'. En als ik dan het Roercenter vergelijk met shoppincenters als het Aquis Plaza in Aken of het Minto in de zowat buurgemeente Mönchengladbach, dan valt het Roercenter helemaal in het niet.
Als ik de genoemde Aquis Plaza en Minto als 'heel goed' beoordeel, moet ik het Roercenter bij 'gemiddeld' laten.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 21 juni 2020