“Niet standaard. Zeer lekker eten.”
Beoordeling van Restaurant Waers

Restaurant Waers
Geclassificeerd als nr. 5 van 145 Restaurants in Roermond
Beschrijving: Ons restaurant ligt in het centrum van Roermond, op zo'n 8-10 minuten lopen vanaf het centraal station. Onze kaart is gebaseerd op mooie, verse producten uit de regio. We bieden een relaxte sfeer met onze open keuken waardoor het ideaal is om een avond te komen genieten met vrienden, familie, je partner of collega's. Ons menu biedt vis-, vlees- en vegetarische gerechten. We hopen je snel te zien!
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al het was lekker van smaak. We hadden een 3 gangen menu en alle gerechten vielen in de smaak. Enkele nieuwe ingrediënten zoals gepekeld ei en bbq aardbeien waren goed van smaak zonder over de top te gaan. Enige minpuntje is dat er verplicht wordt om water uit fles te bestellen. Iets wat zeer veel milieuonvriendelijk is dan gewoon water uit de kraan.

Datum van bezoek: augustus 2020

27 juli 2020 beoordeeld

Wat hebben wij fantastisch lekker gegeten! Alles was top!
We lieten ons verrassen met een 3-gangen menu maar toch werd er rekening gehouden met al onze wensen. Hele vriendelijke bediening, uiterst fijne smaakvolle gerechten van uitstekende kwaliteit. Echt een top adresje!!
Ze deden hun uiterste best om alles corona vrij te laten verlopen zodat we optimaal konden genieten.!
Wij komen graag vanuit Vlaanderen nog eens terug naar "Waers"!!

Datum van bezoek: juli 2020
1 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en overzichtelijk restaurant met veel aandacht voor product en gast. Goede wijnen ook. Smaakvolle, verrassende en kleurrijke gerechten. Goede avond uit

Datum van bezoek: mei 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, ambiance is wat sereen doch met oog voor detail. Veel gebruik van natuurlijke materialen.

Gastvrijheid van bediening zette zich de hele avond voort, een goede mix van oplettendheid en spontaniteit. Open keuken waar tevens een ontspannen sfeer was.

We kozen voor een 4 gangen verrasingsmenu. Ondanks dat er in andere recensies gezegd wordt dat de porties aan de kleine kant zouden zijn vonden wij dat niet ? Ligt denk ik aan je verwachting is van uiteten - als je vaker gaat is het heerlijk om op deze manier te eten en juist niet met een overvol gevoel naar buiten te lopen. Quality versus quantity zullen we maar zeggen.

De gerechten spreken voor zich, zie foto’s, prachtig opgemaakt en bovendien lekker op smaak gebracht, goede combinaties, soms gedurfd maar dat verrast en mag!

Wij hebben een heerlijke avond gehad, prijs kwaliteit verhouding is meer dan dik in orde.

Zeker het bezoeken waard, wij zullen er dan ook graag nog eens teruggaan.

Datum van bezoek: februari 2020
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ambiance. Veel ruimte tussen de tafeltjes onderling. Beetje vreemde muziek voor een restaurant.
Zeer attente bediening.
Overheerlijke en mooie gerechten met aparte pure smaken en waerse combinaties. Groentes hebben Zeker geen bijrol.
Glazen wijn mogen wat meer gevuld worden.
Top avond gehad!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Waers bekeken, bekeken ook

In Restaurant Waers geweest? Deel je ervaringen!