Nen85

Toplocatie

Beoordeling van Mabi Hotel Centrum
4,0 van 5 bollen5 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Top top toplocatie!
Ontvangst was ok maar niet hartelijk. Als ik zelf geen vragen stelde, wist ik van niets.
Kamer is leuk. Aan straatkant echter veel lawaai. Hygiëne kamer ok, maar kan beter.

Ontbijt was voldoende keuze en kwaliteit, alleen niet heel proper (de glazen flessen van de drank bv).

Maar ik zou terug boeken, alleen al voor de locatie.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Parkeren dure aangelegenheid.. via het hotel kan je een beperkte korting krijgen.
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
Gratis parkeren
The Green Elephant Hostels entrance
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 22 april 2024 via mobiele applicatie

Leuk hotel vlakbij de Markt in het centrum. Vriendelijk personeel en leuke inrichting. Illy koffie apparaat op de kamer maar helaas (nog) geen waterkoker. Binnenkort wel vertelden ze aan de receptie en op verzoek hadden ze het nu ook kunnen regelen. Wel wat gehorig, maar het is ook van origine een ouder pand (wel mooi opgeknapt. Prima Auping bed (geen boxspring) en badkamer met douche (volgens mij geen kamers met bad. Het ontbijtbuffet was ook zeer uitgebreid en goed en netjes verzorgd (zelfs met cava voor een mimosa). 🥂

Zeer goede prijs kwaliteitsverbetering.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 25 maart 2024

Perfecte ligging, ruime kamer en bijzondere setting in voormalige bios. Ontbijt prima. Bed was voor mij persoonlijk te hard, het personeel had vriendelijker gekund, bij binnenkomst werden we niet welkom geheten, tijdens hele verblijf weinig interactie vanuit personeel ervaren

Beoordeeld op 11 maart 2024

Prachtig, zalig en proper hotel met vriendelijk personeel en een lekker ontbijt...dit allemaal recht in't midden van het centrum, vlakbij alles. Mooie kamers met een super heerlijk zacht bed. Gratis wijn uurtje tussen 17 en 18 u is schitterend.

Beoordeeld op 26 februari 2024

Het hotel gekozen voor de ligging, rustig maar toch op 100m van de grote Markt.
De kamer en badkamer was proper, niets op aan te merken.
Het ontbijt was lekker met genoeg keuze.
Het inchecken verliep zonder problemen en met een glimlach.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: De kussens zijn te zacht, maar dat is persoonlijk.
Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 25 februari 2024

We genoten van ons verblijf bij Mabi in Maastricht. De kamer was voldoende ruim en net, weliswaar iets te koud. Het personeel was vriendelijk. Het aangeboden glaasje in de bar was leuk meegenomen en het ontbijt was voortreffelijk.

Datum van verblijf: februari 2024