Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 2 oktober 2023

Redelijk prijzig voor wat het moet voorstellen.
Ontbijt is in orde, er is een ruim aanbod.
Blijf wel weg van de ramen of plaats u achter een doek. Wat ik buiten heb zien gebeuren kan wel eens uw eetlust bederven in deze achterbuurt.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 5 september 2023

Vanuit hotel MABI ben je in een paar stappen in het centrum van deze levendige stad. De Markt en het Vrijthof zijn vlakbij. Bezienswaardigheden, restaurants en prachtige terrassen geven een on-Nederlandse aanblik. Vanuit de stad vlieg je zo Luik, Aken, Tongeren, Leuven en Keulen aan. En niet te vergeten de Mergellandroute met zijn groene glooiingen. En 's avonds naar bed in het MABI hotel. Heerlijk.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 14 augustus 2023

We sliepen in een hele leuke kamer midden in het centrum.
Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. We hadden 1 grote familie kamer met 4 goeie bedden.
In de kamer was 1 klein raam, de gordijnen konden niet helemaal dicht.

Beoordeeld op 13 augustus 2023

Mooie grote en schone kamer. De ontvangst was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed. Het hotel ligt centraal en is goed bereikbaar met het OV. Het hotel ligt in een rustige straat. De privé bioscoop is de kers op de taart.

Beoordeeld op 5 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fijn hotel op loopafstand van het centrum van Maastricht. Kamers zijn netjes met basic voorzieningen. Bed slaapt prima. Ontbijt buffet was uitgebreid en lekker vers. Personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee. Een prima hotel voor een paar dagen Maastricht.