Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Hotels.comUS$ 81
PricelineUS$ 81
TravelocityUS$ 81
Beoordeeld op 20 augustus 2022

We hebben een goed verblijf gehad bij het Mabi hotel. Dit hotel ligt in het centrum, hierdoor zijn veel high-lights in de stad op loopafstand te bereiken. De kamer was schoon en netjes. De bedden sliepen goed. Dit hotel is gebouwd op de plek van de oude (en tevens 1e) bioscoop van Nederland: Mabi. Dat was een leuk detail wat we bij het uitchecken te horen kregen. Ik zou iedereen dit hotel aanbevelen.

Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Waar te beginnen.
Wilde eigenlijk een drie geven omwille van de werkelijk fantastische receptioniste op dag twee, maar ‘voldoende’ is het echt niet.
Okay.
We betaalden 350/nacht, twee nachten voor kamer 105, een grote kamer. Wellicht dat de prijs er iets mee te maken had dat het André Rieu weken waren, maar we wisten niet dat de bard in de stad was. 85€ was realistischer geweest.
Bij aankomst werden we ontvangen door een kille dame, niet bijzonder ‘Maastrichtser hartelijkheid’. We kregen wel een glaasje aangeboden ( pas na het hele check in proces) dat na een strenge waarschuwing dat het weer naar beneden moest gelukkig mee naar boven mocht.
In de kamer aangekomen viel het flink tegen, zie de foto’s. Heel, heel erg sober. Uitzicht op een soort dak tussen muren. En vooral vies.
Een ieniemienie nachtplankje, geen kledingkast maar een soort open rek en je moet je ondergoed en vuile was maar in je koffer laten of zo.
De douche was wel lekker maar krap. Voor een hotel als dit had ik trouwens op zijn minst de bekende zakjes met wattenstaafjes en dergelijke verwacht maar nee hoor. Een triest zakje met een soort afwasmiddel dat zowel haar als huid moest wassen, verder helemaal niets. Nog geen zeepje.
En dan smerig.
We gingen gelijk naar beneden om te vertellen dat er een hele gore vlek op de vloer net voor de wc zat, en dat de vloer duidelijk niet gestofzuigd of gedweild was. Stof, snippers, haar. We zeiden maar niet dat ook de meubels stoffig waren en er vieze vlekken op de gordijnen zaten, prioriteiten en zo.
De dame beloofde het zelf, diezelfde avond nog, in orde te brengen.
Bij terugkomst uit de stad, na het diner, zag het er nog net zo uit.
De volgende ochtend terug naar de receptie. Daar stond nu een hele aardige jonge meid, die inderdaad in haar overdracht had staan dat de kamer vies was. Ze zou er achteraan gaan en vroeg hoe ze ons blij kon maken. Echt, die meid is goud waard, en het hotel mag er heel content mee zijn. Geboren voor klantvriendelijkheid. Bij terugkomst vonden we dan ook mooie cadeautjes op het bed ( zie foto). Maar de vlek was er nog, en het stof ook.
Wellicht dat de vlek niet weg te krijgen is, maar dan kan ik me voorstellen dat dat geweten is.
De volgende ochtend stond er een jongeman aan de check-out. Vriendelijk genoeg maar kil.
Al bij al, absoluut niet het geld waard.
Voor ons persoonlijk veel en veel te sober en niet schoon genoeg. Voor dat geld kun je in Maastricht veel beter krijgen.

Beoordeeld op 18 juli 2022

Vriendelijke ontvangst, fris, schoon hotel in hartje Maastricht. Leuke attenties bij aankomst en op de kamer. Koffie en thee vrij ter beschikking. De prijs varieert (uiteraard) en was wel flink op de ""Ändre Rieu dagen". We komen graag nog eens terug voor een weekndje Maastricht maar dan in een andere periode.

Beoordeeld op 15 juli 2022 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging, netjes, vriendelijk personeel, mooi ontbijt, kleine maar mooi ingerichte kamer. Geen opmerkingen of kritiek, was allemaal prima! Bij de afrekening werd een glas wijn teveel aangerekend, maar dat werd meteen gecorrigeerd.

Beoordeeld op 14 juni 2022

Mooi en netjes hotel, met ruime kamers en hele goede service. Wij hebben ontzettend genoten van ons nachtje weg.
Ontbijt was ook erg goed, ruime keuze en heerlijk. Het hotel bevindt zich middenin het centrum en is op loopafstand van een grote parkeergarage

Datum van verblijf: juni 2022