Een vijftal jaar terug logeerde ik hier ook ten tijde van de verbouwingen. Het onthaal was super vriendelijk, de inkomhall gezellig met de oude filmfoto's en memorabilia, kortom knus. Mooie nieuwe kamer, top of the bill.
Vandaag kom ik hier terug en tot mijn grote ontgoocheling heeft de nieuwe eigenaar de zo knusse inkomhall veranderd in een onpersoonlijke hotelreceptie, was de verwelkoming verre van vriendelijk, en kregen wij in de kamer met enkele ongemakken te maken die wij spijtig genoeg niet konden melden omdat we geen mogelijkheid hadden tot contact met de receptie. Ons werd dan een kaart overhandigd met een QR code voor het downloaden van een app om de hoteldesk te kunnen bereiken, die spijtig genoeg ook moeilijk werkte! Alles zo onpersoonlijk, onherkenbaar van voorheen. We liepen 3x van de 4e verdieping over en weer naar de desk voor oplossingen. Sorry maar voor ons geen Mabi meer, geef mij dan maar een ouderwets hotelletje met een telefoon op de kamer en een paar glimlachende gezichten achter de receptie.
Wachten nu angstvallig het ontbijt morgenvroeg af, dat voorheen echt super was, en vragen ons af wat we voor onze 17,50€ gaan voorgeschoteld krijgen.
Een ontgoochelde moeder en dochter die er eindelijk voor een nachtje nog eens tussenuit konden glippen..