Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Hotels.comUS$ 274
PricelineUS$ 273
Prestigia.comUS$ 283
Beoordeeld op 5 mei 2022

De grootte van de kamer viel tegen en wat er allemaal stond zoals een kastje of een plantje had het al veel beter gemaakt en we kregen gewoon oud beddengoed de bloed vlekken zaten er nog in niet echt fris…

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 20 maart 2022

Wat een goed hotel. Op ik denk 100 meter van de markt dus midden in de stad.
Alle medewerkers waren ontzettend vriendelijk en konden ons met elke vraag helpen.
Mooie, schone kamers, leuke inrichting. Goede bedden!
En s’ochtend heerlijk ontspannen van het lekker ontbijt genoten.
Absoluut voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 17 oktober 2021

Wat hebben wij een top ervaring gehad! Na onze mooie trouwdag neergeploft op een heerlijk kingsize bed. Er stond een lekker flesje prosecco voor ons klaar en ‘s morgens werden we gewekt met een luxe ontbijt op bed.
Echt een hele fijne afsluiting van onze mooie dag.
Heel vriendelijk personeel, absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021
Mabi Hotel, General Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2021

Beste Yentis,

Wat goed om te lezen dat u zo enthousiast was over ons hotel, de service en ons personeel. Dank voor het super leuke compliment en wie weet tot binnenkort.

Hartelijke groet,
Laura - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 16 oktober 2021 via mobiele applicatie

Een vijftal jaar terug logeerde ik hier ook ten tijde van de verbouwingen. Het onthaal was super vriendelijk, de inkomhall gezellig met de oude filmfoto's en memorabilia, kortom knus. Mooie nieuwe kamer, top of the bill.
Vandaag kom ik hier terug en tot mijn grote ontgoocheling heeft de nieuwe eigenaar de zo knusse inkomhall veranderd in een onpersoonlijke hotelreceptie, was de verwelkoming verre van vriendelijk, en kregen wij in de kamer met enkele ongemakken te maken die wij spijtig genoeg niet konden melden omdat we geen mogelijkheid hadden tot contact met de receptie. Ons werd dan een kaart overhandigd met een QR code voor het downloaden van een app om de hoteldesk te kunnen bereiken, die spijtig genoeg ook moeilijk werkte! Alles zo onpersoonlijk, onherkenbaar van voorheen. We liepen 3x van de 4e verdieping over en weer naar de desk voor oplossingen. Sorry maar voor ons geen Mabi meer, geef mij dan maar een ouderwets hotelletje met een telefoon op de kamer en een paar glimlachende gezichten achter de receptie.
Wachten nu angstvallig het ontbijt morgenvroeg af, dat voorheen echt super was, en vragen ons af wat we voor onze 17,50€ gaan voorgeschoteld krijgen.
Een ontgoochelde moeder en dochter die er eindelijk voor een nachtje nog eens tussenuit konden glippen..

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Prima, wat kleiner hotel, met vriendelijk personeel. Goede kamers met prima bedden, ook het sanitair voldoet goed. Zeer goede locatie in de binnenstad.
Heerlijk uitgebreid ontbijt in een goede eetzaal.

Datum van verblijf: oktober 2021
Mabi Hotel, General Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Hallo Sancurfs,

Wij vinden het fantastisch om achteraf te lezen dat u het fijn hebt gehad in Mabi! Dank voor het compliment! Fijne dag en wellicht tot binnenkort.

Hartelijke groet,
Florian - Guest Happiness Server