Beoordeeld op 23 september 2021

Het MaBi hotel (voormalige Maastrichtse bioscoop) ligt mooi in het centrum op loopafstand van veel pleintjes met terrassen, cafe's en restaurants. Het hotel zelf heeft design achtig concept kamers van hoge kwaliteit maar het opvallends zijn de mensen die er echt alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Denk daarbij aan fietsenruimte in het hotel, rond vijven een borreluurtje voor de gasten, een super uitgebereid onbijt ( met bubbels als daaraan behoefte). Onze dank gaat uit naar Angelo die boven de superlatieven van hierboven er nog een stapje bovenop deed. Tot binnenkort maar weer!

Kamertip: Er zijn op aanvraag en beschikbaarheid rustige kamers beschikbaar
Datum van verblijf: september 2021
Mabi Hotel, General Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste Boy B,

Wat goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel, onze ligging en ons heerlijke ontbijt! Ik zal zeker Angelo uw complimenten even doospelen. Heel fijn om te horen dat u alles zo bevallen is.

Dank voor het compliment en wie weet tot binnenkort.

Laura - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 17 september 2021 via mobiele applicatie

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in Hotel Mabi. Nette kamer met propere badkamer. Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Op wandelafstand van het stadscentrum.

Datum van verblijf: september 2021

Hallo,

Wij vinden het fantastisch om achteraf te lezen dat u het fijn hebt gehad in Mabi! Dank voor het compliment! Fijne dag en wellicht tot binnenkort.

Laura - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Prima Hotel. Kamer zijn klein maar netjes. Service is top, ontbijt is prima zeer uitgebreid. Koffieapparaat op de kamer, iets genoeg je kan om meer vragen Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Markt en Vrijthof vlakbij. Kom hier graag nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Mabi Hotel, General Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Hallo Desireed271

Wij vinden het fantastisch om achteraf te lezen dat u het fijn hebt gehad in Mabi! Dank voor de complimenten! Fijne dag en wellicht tot binnenkort.

Leo - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Leuk boetiekhotel middenin het centrum met super vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, niet extreem uitgebreid, maar alles wat nodig is is wel aanwezig. Jammer genoeg hadden we de indruk dat we veel geld betaald hebben voor onze kamer… lag onder het stof (plinten en nachtkastje) en je hoort goed de mensen in de gang lopen en hun kamerdeur openen.

Kamertip: Gemakkelijke parking nabij Is wel aan de duurdere kant
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2021

Dit hotel heeft Schone Kamers, Flexibel en vriendelijk personeel, superleuke "Happy Hour" Goede ligging, Parkerenmogelijkheden om de hoek en op loopafstand van alle gezellige pleinen, cafe's en restaurants. Grote aanrader

Datum van verblijf: augustus 2021