“Leuk”
Beoordeling van Dadawan Maastricht

Dadawan Maastricht
Geclassificeerd als nr. 42 van 471 Restaurants in Maastricht
Beschrijving: DADAWAN! De keuken van DADAWAN staat voor het beste van de Oosterse en Westerse keuken met een eigenzinnige presentatie en een onweerlegbare smaaksensatie. Authentiek, gezond en betaalbaar. Worldly food, small town prices. Dat zijn wij. Dat is DADAWAN.
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige en moderne plek. Best grote porties voor een scherpe prijs. De pokewan zalm was erg goed. De dadawan beef was ok. De chocolade lavecake is een aanrader. Er is geen vaste bediening per tafel, maar alle medewerkers waren heel gastvrij. Al met al dus een plek om nog eens te bezoeken.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier 2 keer geweest en heb beide keren goed gegeten. Vooral de halve Kreeft + een hamburger is een leuk concept en dus zeker een aanrader.

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week heb ik hier de salmon plate besteld, die normaal gesproken gloeiend heet is. Deze keer was dit echter niet het geval, de zalm was lauw en leek oud en opgewarmd te zijn. Dit is gevaarlijk bij vis (vooral met warm weer) en waarschijnlijk is er hierdoor een bacterie bijgekomen. Ik heb hierdoor al een paar dagen last van een voedselvergiftiging, erg vervelend! Ik hoop dat er in het vervolg hygiënischer wordt omgegaan met voedsel. Mij zul je hier in ieder geval niet meer terugzien.

14 mei 2018 beoordeeld

We waren er met een groep van circa 10 personen. De bediening was choatisch en tot twee keer toe lieten ze iets vallen op de kleding van een van de aanwezigen uit onze groep. Het eten viel erg tegen. Ik heb mijn warme voorgerecht terug moeten sturen omdat het nog (vries)koud was. De prijs is dan wel aan de lage kant, maar je krijgt er ook weinig voor terug. Een absolute tegenvaller.

13 mei 2018 beoordeeld

Goed gegeten. Lekker, goede porties. Verzorgd interieur. Aanrader!
Eens wat anders dan doorsnee eten.

Reizigers die Dadawan Maastricht bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Dadawan Maastricht geweest? Deel je ervaringen!