“Ruime keus en groot restaurant”
Beoordeling van Les Grands Buffets

Les Grands Buffets
Geclassificeerd als nr. 146 van 456 Restaurants in Maastricht
24 augustus 2017 beoordeeld

Les Grands Buffets beschikt over een uitermate veelzijdig buffet met veel keuze voor jong oud. Met een klein gezelschap is het misschien niet altijd even leuk omdat men veel van tafel is om eten te halen, maar met een grotere groep is het een aanrader. Veel keuze uit vis, vlees, soepen, sushi, italiaanse gerechten etc. Voor ieder wat wils. Lekker dicht bij het centrum.

22 augustus 2017 beoordeeld

Best lekker gegeten hier, de gerechten werden met aandacht bereid. Als je iets laat wokken doen ze de groente apart van het vlees blancheren ipv alles bij elkaar gooien zoals normaal. De ribeye op de plaat was voor dit type restaurant veel beter dan gemiddeld. Veel keuze in lekker voorgerechtjes die kwalitatief ook ruim in orde zijn. Bediening was bijzonder vriendelijk en attent. In anderhalf uur heb ik vier biertjes gehad en om geen ene heb ik zelf moeten vragen. Prijs/kwaliteit is dit dan ook heel dik in orde.
We waren wel door de week en vanaf de opening binnen, vraag me af hoe het is als het restaurant vol zit.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had hoge verwachting van dit restaurant. Maar dit is gewoon een wok. Niks speciaals.

Eten was verder wel goed maar voor een wok te beperkt en te duur. Voortaan als ik wil wokken ga ik gewoon bij mijn vaste adres.

5 augustus 2017 beoordeeld

In Maastricht is ee goede Wok moeilijk te vinden . Nu is er in het oude postkantoor aan het Vrijthof Les Grands Buffets hetgeen aan aanwinst is voor Maastricht.

20 juli 2017 beoordeeld

Met een groep gegeten voorafgaand aan concert Rieu op het Vrijthof. Was verbaasd hoe rustig het in het restaurant was tijdens zo'n drukke avond. De buffetten waren meer dan compleet, ook met gerechten die je niet altijd ziet bij zulk soort zaken, zoals oesters, krabbenpoten, schaal- en schelpdieren. Ook de stations voor verse bereiding waren compleet en goed. Drank was inclusief en daar werd ook niet zuinig of langzaam over gedaan. Prima plek, kan dit beslist aanbevelen, qua ligging, qua kwaliteit, qua bediening en qua prijs.

Reizigers die Les Grands Buffets bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

In Les Grands Buffets geweest? Deel je ervaringen!

;