“Het is een prima Wok aan het Vrijthof en voor je naar Andre Rieu gaat kun je er voorterffelijk eten.”
Beoordeling van Les Grands Buffets

Les Grands Buffets
Geclassificeerd als nr. 167 van 471 Restaurants in Maastricht
5 augustus 2017 beoordeeld

In Maastricht is ee goede Wok moeilijk te vinden . Nu is er in het oude postkantoor aan het Vrijthof Les Grands Buffets hetgeen aan aanwinst is voor Maastricht.

20 juli 2017 beoordeeld

Met een groep gegeten voorafgaand aan concert Rieu op het Vrijthof. Was verbaasd hoe rustig het in het restaurant was tijdens zo'n drukke avond. De buffetten waren meer dan compleet, ook met gerechten die je niet altijd ziet bij zulk soort zaken, zoals oesters, krabbenpoten, schaal- en schelpdieren. Ook de stations voor verse bereiding waren compleet en goed. Drank was inclusief en daar werd ook niet zuinig of langzaam over gedaan. Prima plek, kan dit beslist aanbevelen, qua ligging, qua kwaliteit, qua bediening en qua prijs.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met een groep komen eten en het was lekker. Er was genoeg keuze voor iedereen. Het is allemaal in buffetvorm maar daardoor was de kwaliteit van het eten zeker niet minder. Het was allemaal netjes en zag er goed uit. De salade, pasta, sushi, gamba's,... die ik heb gegeten waren goed. Zowel de rest van de groep als ikzelf vond het een aanrader om met een grotere groep te doen!

19 april 2017 beoordeeld

Keurig ontvangst in een fraai en modern uitziend restaurant.
Meer dan genoeg keus in diverse vissoorten.
Echter was het bij de Live-Cooking erg druk en bijna geen doorkomen door de rij aan.
Dit heb ik als zeer storend ervaren; kwaliteit van het eten is wel van goede kwaliteit!
Zou dit mensen wel aanbevelen.

16 maart 2017 beoordeeld

We hebben al heel wat buffetten en woks bezocht, maar deze in het voormalig postkantoor a/d Vrijthof in Maastricht steekt er een beetje bovenuit. De ontvangst is er allerhartelijkst en het personeel attent en behulpzaam. Goede buffetten met oesters en andere schelpdieren, sushi, een wok, teppan Yakki, een Italiaan die zeer lekkere pasta's voor u maakt en er door u gekozen grill gerechten bij doet. Daarnaast de standaard Chinese gerechten. Genoeg om van te genieten keuze te over.
De tafels staan goed geproportioneerd, er is ruimte zat. Gezellig en goed.

Reizigers die Les Grands Buffets bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Les Grands Buffets geweest? Deel je ervaringen!