Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Een mooi centraal gelegen hotel. Het ligt op loopafstand van het station en parkeermogelijkheden. Binnen enkele minuten ben je in het centrum om te genieten van de stad. De kamer was schoon en ruim genoeg. Een aanrader voor een weekendje weg !

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Hallo daar!
Bedankt voor je fijne review.

We zijn er blij mee dat je zo tevreden was over onze ligging en dat ook het comfort van je ruime kamer naar wens was. Top dat je ons als een aanrader aanbeveelt! Zien we je gauw nog eens terug?

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Twee nachten bij hotel Kaboom geslapen. Bij binnenkomst is het maar liefst 22 graden in de kamer. Eerst dus ramen open en verwarming omlaag. De kamer is duidelijke gestyled met leuke details. Welke ga ik niet verklappen! De bedden hebben stevige aupingmatrassen en frisse dekbedden. Er hangt een flink formaat tv aan de muur, er is voldoende bagageruimte en een kluisje aanwezig.
De badkamer heeft een enkele wastafel, wc en stortdouche met glazen wand. Helaas biedt de glazen deur onvoldoende bescherming en is het op de vloer binnen enkele ogenblikken een compleet waterfestijn. De handdoeken zijn aan de dunne kant en drogen daardoor niet fijn. Verbeterpuntje voor dit verder prima hotel. Het uitgebreide ontbijtbuffet bij buurman Dadawan is heerlijk. Veel keus uit broodjes, beleg, zoetigheid, yoghurt, vers fruit, drankjes etc. Prettig is ook dat het hotel tegenover station Maastricht ligt. Na zo'n 7 wandelminuten ben je bij de Servaasbrug en sta je middenin de gezellige binnenstad.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste Nicole,
Fijn dat je de tijd nam voor een review.

Geweldig dat we met onze unieke kamers en het uitgebreide ontbijt aan een comfortabel verblijf in Maastricht hebben kunnen bijdragen. Leuk dat je ook van onze centrale ligging hebben genoten. Spijtig alleen, dat je wat ongemakken hebt ondervonden in de badkamer, we nemen je suggesties mee en bedanken je voor je feedback. Hopelijk mogen we je opnieuw verwelkomen in Kaboom bij een volgend bezoek aan Maastricht!

Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn vooral basic en relatief klein (verschilt per kamer) - niets van gezelligheid, maar wel schoon. Beetje hostel-uitstraling
Ontbijt in de basic uitvoering stelt niets voor, teleurstellend, in de koffie-tent het hotel. Voor meerprijs kun je een full breakfast krijgen. Als je pech hebt dan heb je wat overlast van uitgaande jongeren (vanwege de relatief aantrekkelijke prijs veel jeugd)

Kortom - schoon, basic, voor de niet veeleisende reiziger of weekend-tripper.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Hotel Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Hallo daar!
Bedankt voor je feedback.

Het spijt ons dat je de inrichting van ons hotel en je kamer te simpel vond en dat de grootte van de kamer niet aan je verwachtingen voldeed. Een eenvoudig maar essentieel interieur is inderdaad ons concept: wij leveren de basics van perfecte kwaliteit en voor de rest ligt Maastricht aan je voeten! Het klopt inderdaad dat er kamers in verschillende groottes beschikbaar zijn, kies een volgende keer gerust een formaat dat beter bij je past! Jammer dat ook het ontbijt niet was wat je verwacht had, we zullen dit aan het Douwe Egberts Café doorgeven. Maar gelukkig zijn er genoeg fijne tentjes in onze omgeving waar je terecht kunt voor het ontbijt dat perfect bij je wensen aansluit, vraag onze medewerkers gerust om tips! Gelukkig is de netheid van ons hotel je wel opgevallen. We hopen dat je ook lekker geslapen hebt en verwelkomen je een volgende keer met plezier opnieuw!

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, voor enkele nacht(en), locatie perfect to station en zo in Wyck gelegen.
Aardig personeel. Zomers leuk dakterras.
Kan lawaaiig zijn.
Wij sliepen hier al eerder omdat we steeds een grote kamer kregen. Brandschoon.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Beste Kitty,

Vriendelijk dank voor je prima beoordeling! Fijn dat je zo genoten hebt van je grote en nette kamer en van de moderne uitstraling van ons hotel!

We hopen dat je niet al te veel last hebt gehad van geluidsoverlast.
Ons team dankt je voor het compliment over onze gastvrijheid en ontvangt je graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Maastricht!

Beoordeeld op 25 januari 2020

Leuk hotel, mooie prijs/kwaliteitverhouding. Eenvoudige doch leuk ingerichte kamer. Restaurant is spotgoedkoop dus veel scholieren/studenten. Prima voor een snelle hap maar als fijnproever kan je beter een goed restaurant opzoeken.
Ligging tegenover het station is ideaal. Centrum en Bonefantenmuseum beide op ca 15 minuten lopen.

Kamertip: Aan straatkant heb je kans op nachtelijk getoeter of wat dronken torren bij het station. Niet overmatig hinderlijk.
Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste Arjanv894,
Bedankt voor je feedback en beoordeling.

We zijn er blij mee dat je ons als een leuk hotel aanbeveelt. Fijn dat we je met onze centrale ligging van dienst konden zijn en dat ook de inrichting van je kamer je aansprak. We hopen dat je ook lekker geslapen hebt!

Zien we je gauw nog eens terug?