“Een feest”

20:00
Geclassificeerd als nr. 21 van 457 Restaurants in Maastricht
Keukens: Europees, Diner, Bar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
Beschrijving: In het schip van de kerk van het indrukwekkende Kruisherenhotel Maastricht bevindt zich de entresol met het Kruisherenrestaurant. Een ruimtelijke verdieping met een hemels uitzicht voor ontbijt, lunch en diner. De glas-in-lood-ramen van het voormalige kerkkoor en de eigentijdse lichtobjecten die door de lucht lijken te zweven, zorgen voor een betoverend licht. Het Kruisherenrestaurant heeft een verfijnde, regionaal georiënteerde keuken. Het restaurant is beoordeeld met 12 punten in GaultMillau.
15 maart 2020 beoordeeld

Ons 10 jarig samenzijn gevierd, geweldig gegeten, verrassende wijnen en fijne bediening, we komen zeker en keer terug.

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de lokatie en de service van dit restaurant in het Kruisherenhotel, zijn top. Direct na de tunnel entree de trap op (of met de lift) naar een entre-sol midden in de voormalige klooster-kapel. Genoten van diner en later ontbijt. Gereserveerde gerechten zijn goed, zonder extremiteiten. Het blijft vooral de plek die een verblijf hier bijzonder maakt.

Datum van bezoek: februari 2020
24 februari 2020 beoordeeld

Heel leuk en indrukwekkend kader - mooie wijnkaart - supervriendelijke bediening - zeer lekker gegeten - rustig/voldoende discretie tov andere tafels

Datum van bezoek: februari 2020
KruisherenhotelM, Other van Kruisherenrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een super diner. Wij verwelkomen u graag terug in het Kruisherenrestaurant en verzorgen dan graag weer een mooi diner.

31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek voor ontbijt maar bediening is oudbollig en eten niet geweldig. En dan is t wel erg duur

Datum van bezoek: januari 2020
KruisherenhotelM, Manager van Kruisherenrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent geweest over het ontbijt. Het ontbijt is momenteel in vernieuwing met betrekking tot meerdere keuzes voor de a la carte gerechten en meer gastbeleving. Wij hopen dat u in de toekomst het ontbijt nogmaals wilt komen proberen, en dat we dan uw verwachtingen mogen overtreffen. Voor nu een fijne dag gewenst.

3 januari 2020 beoordeeld

we hebben geluncht, heerlijke kaart waar je vanalls kunt kiezen. Gerechten vers, super mooi opgemaakt, heel fijn samengesteld, smaakvol en echt niet duur. Personeeel nam alle tijd ondanks drukte, liet ons een passende wijn proeven en maakte tijd voor een praatje, gewoon geweldig!! De ambiance is opzich al een bezoek waard, je kijkt je ogen uit. Zoals het is opgezet met liefde en smaak, zo is het restaurant ook. Absolute aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2019
KruisherenhotelM, Manager van Kruisherenrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn dat u zo genoten heeft tijdens de lunch. Dit doet ons als team erg goed om te horen. Wij hopen dan ook dat we u in de toekomst terug mogen verwelkomen om u dan weer de bijpassende wijntjes te mogen laten proeven en natuurlijk een leuk praatje te maken.

Team Kruisherenrestaurant

Reizigers die Kruisherenrestaurant bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Kruisherenrestaurant geweest? Deel je ervaringen!