“Schandalig en zéér kindonvriendelijk”

Tabkeaw Thais Specialiteiten Restaurant
Geclassificeerd als nr. 94 van 457 Restaurants in Maastricht
Keukens: Thais
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Wyck
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk benaderd aan het begin, duurde lang voordat ze kwamen bedienen. Voorgerecht wat we kregen was redelijk. Taaie en droge kip en slappe sla.
Na 1,5u wachten op ons hoofdgerecht met 2 kleine kinderen die honger hadden en niets te eten kregen gevraagd hoe lang het nog zou duren, geen reactie gekregen. Uiteindelijk opgestapt en we moesten volle pond betalen.
Schandalig, harteloos en zeer kindonvriendelijk!! Ga er sowieso absoluut niet heen met kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2020

16 juli 2020 beoordeeld

Tabkeaw is een echte aanrader.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en zeer lekker eten.
Het was ons eerste bezoek en zeker niet het laatste.

Datum van bezoek: juli 2020
26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vaker gegeten en iedere keer is de kwaliteit echt heel goed. Inmiddels veel Thaise restaurants bezocht en deze staat hoog in onze lijst.
Bediening is gezellig en in voor een praatje. Het terras hebben ze heel creatief opgelost in Corona tijd.
Een aanrader

Datum van bezoek: juni 2020
16 maart 2020 beoordeeld

Ontvangst was hartelijk, in het weekend voordat alles dicht ging vanwege corona. Was niet erg druk, maar zeker ook niet leeg.
Voorgerechten waren vrij groot, zowel qua hoeveelheid als qua prijs, waardoor je eigenlijk wart weinig ruimte overhoudt voor het hoofdgerecht.
Je kan kiezen uit veel varianten, maar ik denk dat de meeste hoofdgerechten wel wat op elkaar lijken. Wat varieert is hoofdingrediënt (kip, rund, varken, tofu), scherpte (mild, middel, pittig) en wat afwerking. Overigens waren beide hoofdgerechten verder prima!
Geen ruimte meer voor dessert.

Datum van bezoek: maart 2020
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een erg goed Thais restaurant. De 4 Thaise dames in de keuken doen het erg goed. De aankleding is authentiek Thais en de bediening is vriendelijk en attent, ook op een drukke zaterdagavond. Dit is een van de beste Thaise restaurants van Nederland. Echt een aanrader ! De massaman neu met bief is erg goed. Als je aangeeft dat je niet pittig wilt eten, past de keuken dat prima aan.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Tabkeaw Thais Specialiteiten Restaurant bekeken, bekeken ook

In Tabkeaw Thais Specialiteiten Restaurant geweest? Deel je ervaringen!