“Heerlijke gegeten en top locatie”
Beoordeling van Restaurant Laus

Restaurant Laus
Reserveren met
Restaurant Laus is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 51 van 473 Restaurants in Maastricht
Keukens: Mediterraan
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote familie hebben we heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en TOP gerechten. Zeker een aanrader!!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst in gezellige sfeer. Gastheer Pepe doet zijn best om het ons naar de zin te maken en dat lukt hem prima, bedankt! We kozen menu met vis of vlees. Antipasta was prima! Combibord Caprese én Vitello viel prima in de smaak! Primi goed van smaak, segundi heerlijk! Zowel het vlees als de vis, perfect gegaard en fijn van smaak. Als nagerecht dolce en formaggio, gevolgd door een heerlijk glaasje limoncello. Prima avond in goed gezelschap. Mote ver dèkser doen!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig en heerlijk Italiaans restaurant. Prijs/kwaliteit ok. Lekkere schotels en goede wijn. Het ontvangst en bediening was heel vriendelijk.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Ambiance een 4 van 5 en redelijk prijzig. Vriendelijk personeel. Al met al wel een aanrader dus!

24 maart 2018 beoordeeld

Tussen het Vrijthof en het Onze Lieve Vrouweplein ligt dit pareltje. Sfeervol Italiaans restaurant met een goede menukeuze, goede wijnkaart en een aantrekkelijk geprijsd weekmenu als je met twee personen dit gerecht kiest.
Vriendelijke en attente bediening. Aanrader!

Reizigers die Restaurant Laus bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Restaurant Laus geweest? Deel je ervaringen!