“Mooi restaurant met een fijne sfeer”
Beoordeling van Harry's

Geclassificeerd als nr. 27 van 456 Restaurants in Maastricht
Keukens: Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Wyck
Beschrijving: Harry’s is een internationale brasserie in Wyck, Maastricht die zeven dagen per week geopend is voor ontbijt, lunch, diner en op zondag voor brunch. Wij serveren verse, seizoensgebonden en ongecompliceerde gerechten gemaakt met ingrediënten uit eigen groente en fruittuin. Het restaurant beschikt over een elegante Private Dining Room die uitermate geschikt is voor kleinere gezelschappen. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en dynamische setting.
25 september 2020 beoordeeld

De bediening is ontzettend vriendelijk en kundig. Bij Harry's kun je heerlijk lunchen en in de avond lekker dineren. Wij kijken er altijd naar uit om naar Harry's te gaan!

Datum van bezoek: augustus 2020

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon top en een aanrader. Sfeer, aankleding, eten, wijnen en bediening klopte gewoon allemaal. Echt een aanrader en wij komen zeker terug

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, leuke verrassende kaart, vriendelijk personeel.
Heerlijk eten, dessert Apfelstrudel zelfs 2x genomen.

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo fijn dat Harry’s weer open is. Het interieur is prachtig geworden.. eten was ook lekker. Fijn dat er voor vegetariërs ook lekkere bites op het menu staan zoals de groenten uit eigen tuin. Het zelfde geserveerd als oesters. Erg origineel! Oh, en top dat je vooraf een drankje aan de bar kan doen.

20 september 2020 beoordeeld

Eigenlijk zaten ze vol, maar onze reservering kwam beetje laat (door zeer slechte ervaring bij Rest. O) en we hadden niet gezien dat de reservering dan naar de volgende dag ging. Maar super vriendelijke eigenaar maakte tafel voor ons vrij. Zeer lekker gegeten. Top gerechten en zeer vriendelijke bediening. Restaurant O kan hier nog heel veel leren.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Harry's bekeken, bekeken ook

In Harry's geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.