“Heerlijk, erg genoten van een prachtige avond”
Beoordeling van Restaurant Pakhoes

Restaurant Pakhoes
Geclassificeerd als nr. 8 van 467 Restaurants in Maastricht
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Wyck
4 weken geleden beoordeeld

Heel vriendelijk, vrolijk en betrokken personeel. heerlijk gegeten en een fantastische avond gehad, zeker een aanrader voor een avondvullend programma in maastricht.

4 weken geleden beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super!
Wij hebben gekozen voor het 4-gangenmenu, zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog een keertje terug!

4 weken geleden beoordeeld

vriendelijk ontvangst ,top keuken ,fijne keuken en zeer goede kennis ivm de wijnen kent zijn vak.
aanrader ,snelle bediening ,en correcte prijzen.

4 weken geleden beoordeeld

Een citytrip naar Maastricht waarin lekker eten de hoofdrol speelt! Op advies van een kennis bij Pakhoes gegeten! Het was een feestje! Wij komen zeker terug!

8 augustus 2021 beoordeeld

In Maastricht waar we in verschillende restaurants hebben gegeten is dit er een die je niet mag missen! De gastvrije ontvangst, de service en de entourage alles is in balans. En dan heb ik het nog niet eens over de gastronomie zelf.

Het 4 gangen diner inclusief wijnarangement is een aanrader, de wijn wordt perfect op ieder gerecht afgestemd. De eerste avond was zo goed bevallen dat we de dag erna weer terug zijn gegaan. De keuken was zo creatief en flexibel om een compleet ander 4 gangen menu samen te stellen.

Wij hebben echt genoten, je voelt je hier nog ouderwets gast!

Reizigers die Restaurant Pakhoes bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pakhoes geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.