“Prima sushi”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 190 van 453 Restaurants in Maastricht
7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sushi en bijgerechten, behalve dat op sommige sushi (Belgische) mayo zat.. Personeel kwam niet echt geïnteresseerd over, sushi werd daarentegen snel geserveerd en alles kwam tegelijk.

Datum van bezoek: juli 2020

30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, uitgebreide kaart, met net even wat anders dan de gemiddelde all you can eat sushi. Bediening is echt totaal ongeïnteresseerd.

Datum van bezoek: juni 2020
19 juni 2020 beoordeeld

Prijs kwaliteit is gewoon top ,

De bediening is netjes en snel

En wij genieten er iedere keer enorm van in al die jaren dat we bij asian tapas komen zijn we nooit teleurgesteld naar huis gegaan

Datum van bezoek: juni 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond 17:00 (tegen 18:00 zat het al goed vol). Het was nog redelijk rustig en we kregen een mooi tafeltje. Vriendelijk werd de kaart uitgelegd.
We hebben 2,5 uur heerlijk gegeten en kregen meerdere malen de vraag of het ons smaakte.
We hoefde niet lang te wachten op de rondes eten en kregen ook regelmatig de vraag of we nog iets wilde drinken.
Erg goede service en heerlijk eten!
We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2020
7 december 2019 beoordeeld

Het eten was goed, maar de service was tamelijk slecht. We werden nauwelijks verwelkomt, heel onpersoonlijk en onprofessioneel.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Azie Tapas bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Azie Tapas geweest? Deel je ervaringen!