“Top!”
Beoordeling van Château Neercanne

Château Neercanne
Reserveren met
Château Neercanne is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 471 Restaurants in Maastricht
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst. Apero in de wijnkelder. Daarna mooi kader in het restaurant. Bediening en menu minstens op niveau van 1 ster. Attent en heel vriendelijk personeel. Sommelier ook 2-talig op aanvraag. Bij de kazen een biertje gevraagd. Zonder aarzelen een assortiment van 3 Belgische bieren gekregen! Nogal veel en lang gebabbeld, waardoor we als laatste klanten overbleven. Personeel bleef even vriendelijk en attent. Bij afloop bleek er geen enkel taxi-bedrijf beschikbaar? Tenslotte heeft een personeelslid ons zonder aarzelen naar ons hotel (kruisherenhotel) gebracht. Op naar 2 sterren!!!

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het moment bij binnenkomst een warm welkom. Lekker aperitief in de wijnkelder, fantastisch diner met heerlijke wijnen! Geweldige locatie en top service. Sjoerd en Matthijs bedankt voor de geweldige kennis & gastvrijheid. We komen graag weer terug.

Neercanne, Manager van Château Neercanne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Beste Roos S,

Dank voor uw fijne reactie en ik zal Sjoerd en Matthijs uw lovende woorden overbrengen.

Graag tot ziens ,

Cor Schormans

4 juni 2018 beoordeeld

Wij komen op een wandelroute dit kasteel en nemen hier even een pauze op het terras.Op het terras staan een aantal tafeltjes een totaal van 24 mensen kunnen hier zitten denk ik. Wij wachten erg lang vinden we 24 mensen op een terras kan je niet beschouwen als een drukke service toch? Na 15 minuten en wachten duurt dan lang krijgen we een dame die onze bestelling op komt nemen we bestellen een "uitgebreid kaasbordje" na lang wachten komt onze drank en na lang wachten komt dan eindelijk het kaasbordje intussen was de drank al redelijk ten einde .Ik hoor de dame in kwestie aan de tafel naast ons zeggen dat ze alleen staat en heel druk heeft.Wij vragen een beetje extra brood want twee schijfjes brood op zo een "uitgebreide kaasschotel" hihi
is natuurlijk weinig, op het brood wachten we de dame komt buiten en we spreken haar hierover aan oeps vergeten zegt ze dus hebben we zeer lang mogen genieten van het uitzicht, terras maar niet van de bediening. Als je zulke uitstraling hebt als zaak moet je dat helemaal door trekken ook in je mensen .Misschien kwamen we op het verkeerde moment en ik wil redelijk veel begrip opbrengen voor mensen in de horeca want dat is hard werken maar 20 min wachten op een bordje kaas en een biertje op fles daarvoor moet je geen cursus gevolgd hebben hé

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Château Neercanne heeft ervoor gezorgd dat mijn opa’s 80e verjaardag zeer speciaal was. Hij was zo blij met het eten, de champagne, de locatie, etc. Zelfs voor mij, de vegan, konden ze een heerlijk menu aanbieden. Bedankt!

Beste Eva,

Hartelijk dank voor je fijne reactie.

Hartelijke groet ook aan Opa !

Cor Schormans
Manager / operationeel

8 mei 2018 beoordeeld

Ontvangst en eten waren goed maar als je geen vlees eet, mag je wachten tot iedereen ruim z'n eten op heeft voordat je bediend wordt. Totaal ongepast.

Reizigers die Château Neercanne bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Château Neercanne geweest? Deel je ervaringen!