“Met vriendin uiteten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Dessert in Maastricht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ben ik verschillende keren geweest. En mijn bezoek wordt niet mijn laatste keer. Heerlijk culinair eten in hartje van Maastricht. Zeker de moeite waard om hier te komen eten!!! Aanrader. Topper!!!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst heerlijk een lekkere cava in de lounge gedronken vergezeld van lekkere appatisers.
Vervolgens van het 7 gangen lente menu genoten vergezeld van passende wijnen.
Het was weer een genot hele aparte combinaties en smaken en afgesloten met lekkere kazen en een glaasje port.
Kortom weer een top avond gehad.

8 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier met z'n vieren een lunch gehad, die in de tuin werd geserveerd. Ontvangst was zeer prettig en helemaal niet stijfjes voor een 2 sterren restaurant. Na een glas aperitief kwamen de amuses. Mooie kleine en vooral smakelijk hapjes. We hadden een 4 gangen lunch en bijbehorende wijnen. Alles kloptie. De bediening informeerde ons wat er op het bord lag. Het was gewoon een leuke, vriendelijke losse bediening. Later kwam Hans ook een praatje maken bij ons aan tafel, Dit was zeker niet de laatste keer dat we bij Beluga zijn. Ik ben benieuwd hoe het diner zou zijn.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel wij liefhebbers zijn van de authentiek Franse keuken met dito bediening hebben wij ons laten verleiden kennis te maken met Beluga in Maastricht.

De modern gesitueerde zaak is op loopafstand van de garage temidden van kantoor- en wooncomplexen waarbij de bewegwijzering voor ons voldoende goed is aangegeven.

Eenmaal binnen worden wij vriendelijk ontvangen met een stevige handdruk wat voor ons zo maar eens kan betekenen dat de keuze van vanavond goed kan zijn.

Een glas bubbels en kleine versnaperingen in de loungebar vormen een goed begin van een mooie avond.

Aan tafel geen poespas en een hartelijk welkom. Kleine hapjes en een uitzonderlijk goed gekozen glas wijn vormen de avond.

Na een meer dan goede uitleg over de wijn stel ik als wijnkenner een specifieke vraag over het chateau. Verrassend is hoe onze sommelier hier tot in detail echt alles over weet en dit met ons deelt. Daarmee heeft hij laten zien niet alleen te beschikken over theorie kennis, de sommelier is liefhebber van wijn met passie voor het vak, chapeau!

Elk gerecht wordt prachtig gepresenteerd waarbij elk ingrediënt in harmonie is samengesteld. De wijnkeuze is soms verrassend maar valt erg goed in onze smaak.

Het diner sluiten wij af met, op ons verzoek een afterdiner cocktail, we zijn aangenaam verrast!

De moderne setting is nieuw voor ons. De aangenaam joviale houding van de bediening word door ons als erg prettig ervaren. We komen hier zeker terug!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras maar je moet wel oordoppen meenemen want anders wordt je doof van de herrie die in de hele omtrek te horen is. Erg jammer. Gemiste kans.

Reizigers die Beluga bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Beluga geweest? Deel je ervaringen!