“Lunch is een kunst”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
18 november 2023 beoordeeld

Onze eerste lunch bij Rantree was een heuse ervaring. Dat het dinner voortreffelijk was, dat wisten we al. Altijd als we in Maastricht zijn proberen we hier op de 8e verdieping een tafel te bemachtigen. Personeel is zeer bekwaam, vriendelijk, attent met humor. De amuses zijn geweldig. Het vegan menu, dat mijn vriendin had, was gewoon geweldig goed.. Complimenten. Het klassieke menu was ook buitengewoon. Geweldige wijnkaart. Mooie en betaalbare premium wijnen. Al met al een dikke 10 voor deze tent!

• Sfeer

18 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen.
Alcoholvrije cocktail als starter is echt een aanrader.
Bediening is vriendelijk.

17 november 2023 beoordeeld

Mooie stijlvolle entourage.
Zeer vriendelijke en voorkomende bediening.
Bijzonder verfijnde gerechten met verassende smaken en perfect geassorteerde wijnen.
Een speciale ervaring zelfs voor een verwende klant.

25 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant op een schitterende locatie met adembenemend mooi uitzicht.

Gastvrijheid zoals die hoort te zijn. Lekker strak en daar waar nodig was er tijd voor een praatje. De alcoholvrije dranken zijn een ware beleving en ontdekking.

Het eten tja, elke gang is een verrassing en culinaire verwennerij ten top! De ene gang is nog beter dan de andere. Ik was helemaal weg van de zwezerik en de eendenlever. Wat een smaaksensaties!

Dit restaurant hikt terecht tegen een tweede ster aan.

Ik kom hier weer graag terug.

Kleine tip: het nagerecht mag meer aandacht verdienen.

Datum van bezoek: oktober 2023
24 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten met een mooi uitzicht. Borden prachtig opgediend op erg mooi servies. Helaas na het afrekenen bleek de aanbetaling niet te zijn verrekend. Daarom geen 5 sterren beoordeling. Ik ga ervan uit dat dit nog netjes terug gestort wordt.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Rantree bekeken, bekeken ook

In Rantree geweest? Deel je ervaringen!