Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
dennis h

Geen bevestiging van de prijs ontvangen

Beoordeling van Hotel Zenden Maastricht
1,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Meerdere keren gevraagd om een bevestging maar niet ontvangen. Vervolgens geannuleerd en elders geboekt. Blijft toch vreemd dat een hotel geen prijzen bevestigd. Wij hebben nu bij het Teachers hotel geboekt en (zoals altijd) meteen een bevestiging (ook met prijzen) ontvangen.
Datum van verblijf: september 2024
Kamertip: Vraag om een prijsbevestiging, als je deze niet ontvangt (zoals wij) boek dan elders, dat...
Reistype: Bezocht alleen
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 77
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 75
  • Expedia.com
    € 85
0.7 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Roomservice
€ 72
  • Expedia.com
  • Agoda.com
    € 71
  • Priceline
0.8 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
€ 59
  • Expedia.com
  • Agoda.com
    € 58
  • Priceline
4.3 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 208
  • Priceline
  • Hotels.com
    € 208
0.8 km van Hotel Zenden Maastricht
Restaurant
Roomservice
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 105
  • Priceline
  • Hotels.com
    € 113
1.9 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Gratis parkeren
The Green Elephant Hostels entrance
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
    € 52
  • Priceline
0.8 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
Amrath Grand Hotel de l Empereur Exterieur
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 104
  • Priceline
  • Official Hotel
0.8 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Zwembad
Exterior
  • Expedia.com
  • Lol.travel
    € 116
  • Hotels.com
0.8 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 68
  • Priceline
  • Hotels.com
    € 68
0.1 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Entrance
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 104
  • StayForLong
    € 93
  • CrownePlaza.com
0.3 km van Hotel Zenden Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordelingen (668)
Beoordelingen filteren
668 resultaten
Waardering van reizigers
288
250
82
26
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
288
250
82
26
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 668 beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

Waardeloos superduur hotel voor matige kwaliteit. Maastricht biedt veel betere en vooral beter betaalbare hotels. Rekko, L'Empereur en Botticelli zijn bijvoorbeeld vele malen beter en bieden een bovenal een stuk meer waar voor je geld.

Kamertip: Check de prijzen, men stuurt geen prijsbevestiging
Datum van verblijf: september 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Dimitri H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste 14dimitrih

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden en nemen uw opmerkingen ter harte. We hopen dat u toch nog heeft kunnen genieten van uw tijd in Maastricht.

Met vriendelijke groet,

Martijn Zenden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamer, schoon en netjes, in het centrum van Maastricht. Vriendelijk personeel met goede tips over restaurants. Heel redelijk geprijsd. Vlakbij Onze Lieve Vrouweplein, Maas en Vrijthof met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Een aanrader voor een verblijf in Maastricht.

Kamertip: Parkeren kan in de Onze Lieve Vrouweparking om de hoek.
Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Reisde met vrienden
2  Bedank E5557DMmichaelm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank je wel, Michael, voor je geweldige review! Wat fijn om te horen dat je zo hebt genoten van je verblijf en dat de locatie, prijs, kamer en ons team bijgedragen hebben aan een positieve ervaring. We doen ons best om iedereen van goede tips te voorzien, dus het is mooi om te weten dat dit goed heeft uitgepakt. Hopelijk zien we je snel weer in Maastricht! Groetjes, Martijn

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld

Wat een gekkigheid. Geen bevestiging sturen en dan zonder te verblikken of verblozen 2x zo hoge prijzen rekenen, dynamische prijzen probeert men hier tot het uiterste uit te melken. Ticketmaster (met Oasis) is hier niks bij. Ga lekker naar een fatsoelijk hotel met normale prijzen!

Kamertip: Vraag om een bevestiging mdt prijzen!
Datum van verblijf: augustus 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Dik H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste 877dikh,

Bedankt voor uw bericht. We willen u graag laten weten dat de prijzen die u heeft betaald niet zijn gewijzigd sinds het moment van boeken, wat een jaar geleden plaatsvond. We begrijpen dat dit tot verwarring heeft geleid, gezien de verschillen met vorig jaar.

Onze prijzen fluctueren afhankelijk van de vraag en bezetting, en uw verblijf viel samen met het drukke Preuvenemint, waardoor de tarieven hoger waren dan een jaar geleden. Dit is vergelijkbaar met hoe prijzen voor vliegtickets of concerten variëren.
Daarnaast willen we benadrukken dat u in 2023 vier kamers heeft gehuurd en in 2024 vijf kamers, waardoor de totaalprijs sowieso hoger is.

Het spijt ons dat dit uw ervaring heeft beïnvloed, maar we zijn blij dat u positief bent over onze kamers, studio’s, locatie alsook onze service. Uw feedback over onze communicatie nemen we ter harte en zullen we intern bespreken om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Martijn Zenden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld

Ook ik werd verrast door een niet aangekondigde prijsverhoging van 100%, waardoor ik zonder het zelf te weten klaarblijkelijk in een 38 sterren hotel verbleef. Met deze 'dynamische' prijzen kun je beter het 5 sterren Kruisherenhotel aandoen, minder sterren maar wel stukken goedkoper.

Datum van verblijf: augustus 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank raymondscha
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Raymondscha,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over onze prijsvoering.

We willen graag uitleggen dat de prijs die u heeft betaald, al bij de boeking aan u is gecommuniceerd en daarna niet meer is aangepast. Gedurende uw verblijf heeft u geen opmerkingen gemaakt over het tarief, ook niet bij het afrekenen. Onze prijzen variëren afhankelijk van de vraag en bezetting, en uw verblijf vond plaats tijdens het Preuvenemint, een zeer drukke periode waarin de prijzen hoger zijn dan een jaar geleden. Dit is vergelijkbaar met hoe prijzen voor vliegtickets fluctueren.

Daarnaast willen we benadrukken dat u in 2023 vier kamers heeft gehuurd en in 2024 vijf kamers, waardoor de totaalprijs sowieso hoger is. Omdat u direct bij ons heeft geboekt, hebben we u een extra korting van 5% aangeboden. We vinden het jammer dat u desondanks niet helemaal tevreden bent.

We waarderen het dat u onze kamers, locatie en slaapkwaliteit positief beoordeelt. We nemen uw feedback over onze communicatie serieus en zullen deze intern bespreken om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Martijn Zenden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld

Bij deze wil ik even reageren op de recensie die Marcel G heeft gegeven en uw reactie hierop:
Ik maakte deel uit van de groep die door u onaangenaam verrast werd bij uitchecken.
In uw reactie schrijft u dat de prijs die wij betaald hebben reeds bekend was op het moment van boeken, welnu dat is een pertinente leugen!
Onze groep bezoekt al jarenlang het Preuvenemint in Maastricht en toen wij in 2023 bij u uitcheckten betaalden wij een bedrag van 415,00 per persoon.
Marcel G heeft toen direct voor de periode van het Preuvenemint 2024 weer dezelfde kamers geboekt en u daarvoor om een bevestiging gevraagd, maar ondanks diverse herinneringen hierom werd deze niet toegestuurd.
Het valt ons zelf te verwijten dat wij toe niet langer hebben gevraagd om de bevestiging en er vanuit gingen, dat als je al een jaar geleden hebt geboekt voor dezelfde periode in 2024 de tarieven niet substantieel zullen wijzigen en dat een goede en betrouwbare hotelier zijn vaste klanten tijdig op de hoogte brengt als er zich een substantiële prijswijzing voor doet, welnu deze kwam niet en in 2024 moeten we voor dezelfde accommodatie en in dezelfde periode van het jaar maar liefst 842,00 per persoon afrekenen !!
Uit uw reactie maak ik op dat u dit een normale gang van zaken vindt en u vergelijkt het met vliegtarieven. Welnu als ik een vliegreis boek en de tarieven wijzigen dan krijg je daar bericht van met de optie om eventueel te annuleren als deze om wat voor reden dan ook niet acceptabel is.
U vindt dat allemaal niet nodig en u bent van mening dat wij zelf maar naar uw “dynamische tarieven” moeten vragen.
Betekend dit in uw beleving dat wij dus ongeveer 1 x per week naar uw tarieven hadden moeten vragen? Immers, ze zijn dynamisch.
U zult begrijpen dat ik totaal niet tevreden ben over de wijze waarop u met vaste hotelgasten om gaat, en ik wil u dan ook verzoeken uw aangeboden korting van maar liefst 5% ( € 42,10) te verhogen naar een iets realistischer percentage.

Met vriendelijke groet,
Hans Jonker

Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Hans J
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste heer Jonker,

Dank u voor uw feedback. We begrijpen nu beter waar de verwarring ligt. U heeft bij uw groepsboeking niet specifiek naar de tarieven gevraagd, maar bent ervan uitgegaan dat deze gelijk zouden zijn aan het tarief van een jaar geleden.

Het is belangrijk om te weten dat hoewel wij dynamische prijzen hanteren, dit betekent dat tarieven kunnen variëren afhankelijk van vraag en beschikbaarheid. Tijdens zeer drukke periodes zoals het 'Preuvenemint' zullen de tarieven dan ook hoger zijn.

Wanneer u een reservering bij ons maakt, staat de prijs op het moment van boeking vast en verandert deze niet meer, ongeacht latere prijsschommelingen. Dit betekent dat er geen noodzaak is om regelmatig te controleren of de prijs is gewijzigd; zodra u boekt, is het tarief definitief. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over eventuele prijsveranderingen na de boeking.

We hopen dat deze toelichting helpt om de situatie te verduidelijken, en we staan altijd klaar om eventuele vragen verder te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Martijn Zenden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken