Geen aanbetaling vereist
Priceline
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 4 november 2023 via mobiele applicatie

Wat een aanrader. Geweldige plek. Onze appartement was netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en denkt mee. Ze geven leuke eet en drink tips. Op loopafstand van alles. Parkeren om de hoek. Klein puntje van kritiek : er was erg weinig koffie.

Beoordeeld op 1 november 2023

Opnieuw enorm genoten van de studio op de wal en de gastvrijheid van Martijn en zijn medewerkers. Schone kamer en mooi rustig ingericht. De locatie is echt perfect, vlakbij Onze Lieve Vrouweplein en uitzicht op de Maas.

Beoordeeld op 26 oktober 2023 via mobiele applicatie

We hadden een XL studio die net wat verderop van het hoofdgebouw lag. Prachtig clean en wit ingericht, het was schoon, de bedden waren goed! Grote studio, alle ruimte!
Twee opmerkingen: we sliepen met z’n vieren en dan zijn er echt te weinig mogelijkheden om je handdoeken te drogen. We hadden die over stoelen heen hangen maar haakjes zijn zo geregeld lijkt mij. Verder vonden we de openingstijden van het zwembad erg summier. In de middag lukt zwemmen sowieso helemaal niet. Dat is jammer en moet eigenlijk worden vermeld bij boeking.
We zijn super vriendelijk ontvangen, kregen allerlei tips en wat ons betreft komen we zeker terug!

Kamertip: Parkeren kan zeer dichtbij in de Q Park Onze Lieve Vrouwe
Beoordeeld op 15 oktober 2023

Het is een vriendelijk hotel goed gelegen bij het centrum van de stad en op loopafstand van het centraal station.
Het was een ruime kamer die voor ons een prima hoogte had maar mensen die langer zijn dan 1,70 kunnen op sommige plekken goed hun hoofd stoten.
Helaas waren de bedden zo zacht dat je bij het omdraaien in bed de mogelijkheid had om eruit te rollen. Wij hebben de matrassen op de vloer gelegd voor een betere nachtrust maar zelf dan zijn de matrassen zacht. Ook de douche is een minpunt omdat de vloer spekglad is. Wij hebben er een badhanddoekje ingelegd om uitglij gevaar te voorkomen. Met een paar aanpassingtjes hebben we een heerlijk weekend in Maastricht gehad.

Beoordeeld op 7 september 2023

Mooie studio om in te verblijven! Locatie is ook ideaal! De trap omhoog is alleen de grootste uitdaging: erg smal en vrij stijl omhoog (als je last hebt van hoogtevrees is het wel een dingetje). Ook zou er iets grondiger schoongemaakt mogen worden (is over het algemeen netjes alleen sommige hoekjes/randjes mogen wel wat aandacht krijgen). De TV zit achter donker glas, moest eerst uitvogelen hoe die aan ging en het donkere glas ervoor maakt het beeld er niet beter op. Verder staat alles er wat je nodig hebt en is het personeel ook erg vriendelijk!

Kamertip: Mocht je hoogtevrees hebben/slecht ter been zijn: vraag om een studio die beneden zit, met de trap omhoog is wel een dingetje.
Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen