Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 90
Priceline
Expedia.comUS$ 93
Hotels.comUS$ 93
TravelocityUS$ 93
eDreamsUS$ 90
Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Op basis van revieuw en foto kozen we dit hotel.
Mooi…strak…wit…modern.

Hoofdgebouw erg mooi, we hadden een studio 500m verwijderd van hotel.
3 verdiepen hoog op smalle trap met valies.
Kamer was ruim alsook de badkamer.
Slaapgedeelte was op mezzanine met glas wat zeer mooi was.
Maar om daar te geraken toch opnieuw een open smalle draaitrap zonder meer.

De studio oogde mooi maar ondanks dat toch geschrokken van de staat van kamer.
Dringend nood aan opfrissing of een keer goed poetsen.
Ook op dit niveau verwachten een Bluetooth box, en water.

Was eerste keer - en ondanks de fantastische ligging- waarschijnlijk voor ons een laatste keer.

Was eerste keer hier… en waarschijnlijk -ondanks de schitterende ligging- de laatste.
Ons kon het niet bekoren.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 14 juni 2021 via mobiele applicatie

Kamer 6 is een zolderkamer waar het in de zomer veel te warm wordt. Hebben er niet lekker door geslapen. Het weer hebben ze natuurlijk niet in de hand maar neem aan dat wij niet de eerste zijn die er over klagen dus een mobiele airco of ventilator in de zomer lijkt me geen overbodige luxe.
Bij uitchecken dit ook aangegeven maar kreeg er geen reactie op helaas.
Minpunten:
-Slecht bed, versleten
- te Warm
-Geen toilet spulletjes aanwezig zoals shampoo, douchegel enz.
-Geen ontbijt, zit natuurlijk midden in de stad maar soms is het makkelijker om in het hotel te eten omdat je daarna gelijk ergens heen moet bv.,corona maatregelen waren nu al zo soepel genoeg dat het denk ik weer mogelijk is

Pluspunten:
-Ondanks de hitte was de kamer wel lekker groot
-Centraal gelegen
-Alles online te regelen en te vinden via de digitale conciërge app
- kamer was schoon
-smart tv met Netflix Ed.

Datum van verblijf: juni 2021
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2021

Beste Jupiler666,

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt en dat je hebt kunnen genieten van de grootte en netheid van de kamers, de locatie en de smart TV.

Helaas was het binnen een paar dagen 22 graden warmer en dat is inderdaad een beetje teveel van het goede.
Informeer bij een volgend bezoek gerust naar een kamer met airco. Die hebben we namelijk wel.
Momenteel hebben we door corona inderdaad geen ontbijt. Dat komt omdat we in onze ontbijtruimte geen 1,5m afstand kunnen houden en dat is wel een verplichte maatregel. Gelukkig heb je zelf ook ervaren dat er een hele hoop gezellige ontbijtadresjes vlakbij ons in de buurt zijn.

Nogmaals bedankt en graag tot ziens!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 11 mei 2021 via mobiele applicatie

Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Hotel staat op een superlocatie, in het Jekerkwartier, wat betekent dat alles op loopafstand is. In verband met de coronamaatregelen wordt geen ontbijt geserveerd. Maar het ontbijtgedeelte mag gebruikt worden om take-away te eten, een tafeltje staat zelfs gedekt voor je.

De urban-kamer is compact, met één stoel en meer past ook niet. Fijn bed en heel goede douche. Ramen kunnen open, wat heel erg prettig is. De airconditioning deed het niet en op de enige echte lentedag van het jaar is dat jammer ;)

Het lijkt meer op een sportschool met een aantal kamers dan op een hotel met sportgelegenheid waar ook niet-gasten gebruik van maken. Het zwembad lijkt alleen ‘s avonds na 19:30 vrij van zwemlessen.

Al met al echt wel de moeite waard, voor ons buiten Corona-tijd. Als je ‘s avonds buiten de deur dingen kunt doen, is dit een prima uitvalsbasis.

Datum van verblijf: mei 2021

Beste Inge256,

Wow bedankt voor jullie mooie woorden over de locatie en de prijs-kwaliteit verhouding.
Ik zal jullie enthousiasme zeker delen met de rest van ons team.
Goed om te horen dat jullie een bijzonder en mooi verblijf hebben gehad.
Het zwembad is in het weekend van 15u-22u geopend, dus misschien is dat een betere optie voor jullie?
We zien jullie in ieder geval graag de volgende keer terug als jullie in de buurt zijn.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 29 april 2021

Het hotel heeft een fantastische locatie midden in het centrum van Maastricht. Het welkom is vriendelijk en gastvrij: ondanks corona mag je gebruik maken van de faciliteiten in de eetzaal en keuken. De urban hotelkamer is compact.
Als tip wel de opmerking dat er wat onderhoud wenselijk is ( bv aan de muren en de lucht uit het badkamer putje) . En wellicht een grotere tv.
Leuk om de eigenaar zelf nog te spotten in de eetzaal.

Datum van verblijf: april 2021

Beste Stammie26,

Bedankt voor deze mooie recensie.

Wat fijn te lezen dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel en dat je hebt genoten van de centrale locatie, de tijdelijke corona faciliteiten en onze gastvrijheid. Leuk dat je ook de eigenaar nog in de kijker plaatst.

Graag tot snel weer. Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 4 maart 2021 via mobiele applicatie

Wij zaten in een studio met uitzicht op de Maas en het park. Erg ruim en stijlvol ingericht vonden wij. Door het warme weer konden een wijntje drinken op ons terasje. Hele sympathieke eigenaar en personeel. Lekker gezwommen ook in het zwembad onder het hotel.

Datum van verblijf: februari 2021

Hallo Alfred,

Wat leuk om te lezen dat jullie hebben genoten hebben van jullie verblijf in onze studio's en de duik in het zwembad..

We kijken ernaar uit om jullie weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,