Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 134
eDreamsUS$ 134
Agoda.comUS$ 134
TripadvisorUS$ 134
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 29 april 2021

Het hotel heeft een fantastische locatie midden in het centrum van Maastricht. Het welkom is vriendelijk en gastvrij: ondanks corona mag je gebruik maken van de faciliteiten in de eetzaal en keuken. De urban hotelkamer is compact.
Als tip wel de opmerking dat er wat onderhoud wenselijk is ( bv aan de muren en de lucht uit het badkamer putje) . En wellicht een grotere tv.
Leuk om de eigenaar zelf nog te spotten in de eetzaal.

Datum van verblijf: april 2021
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2021

Beste Stammie26,

Bedankt voor deze mooie recensie.

Wat fijn te lezen dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel en dat je hebt genoten van de centrale locatie, de tijdelijke corona faciliteiten en onze gastvrijheid. Leuk dat je ook de eigenaar nog in de kijker plaatst.

Graag tot snel weer. Met gastvrije groet,

Martijn Zenden

Beoordeeld op 4 maart 2021 via mobiele applicatie

Wij zaten in een studio met uitzicht op de Maas en het park. Erg ruim en stijlvol ingericht vonden wij. Door het warme weer konden een wijntje drinken op ons terasje. Hele sympathieke eigenaar en personeel. Lekker gezwommen ook in het zwembad onder het hotel.

Datum van verblijf: februari 2021

Hallo Alfred,

Wat leuk om te lezen dat jullie hebben genoten hebben van jullie verblijf in onze studio's en de duik in het zwembad..

We kijken ernaar uit om jullie weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Martijn Zenden

Beoordeeld op 10 november 2020

Omdat het hotel ook studio's heeft, kun je ondanks deze moeilijke tijd vanwege het Corona virus toch een weekendje weg. In ons geval naar Maastricht. De studio heeft een eigen entree, heeft een prachtig uitzicht over de Maas, heeft een prima keuken en lekker zitje en een eigen buitenterrasje. Daarnaast ligt het om de hoek van de binnenstad van Maastricht, maar ook aan de rand van uitvalswegen om Zuid Limburg te verkennen, met de parkeergarage voor de deur. Het kan bijna niet beter.

Kamertip: Als je helemaal vrij wilt zijn, kies dan een studio!
Datum van verblijf: oktober 2020
Team ZendenHotel, Overig van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2020

Beste Annelies v,

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling!
Wij zijn altijd tevreden als gasten het erg naar hun zin gehad hebben, zeker in coronatijd. Even ontspannen met een mooi uitzicht op de Maas.

Hartelijke groet,

Elke

Beoordeeld op 20 oktober 2020

De studio ligt op een mooie locatie in het centrum van Maastricht.
Onze studio laf op de bovenste verdieping dus flink trappen lopen.
Bij de inrichting is ogenschijnlijk licht en modern maar laat inmiddels wel de nodige gebruikerssporen zien zoals gaten in gordijnen en gebruikssporen op de bank (losse draden/slijtage).Het sanitair is redelijk maar de handdouche ophanging was kapot, servies niet compleet en overall was het echt niet schoon helaas.
We hebben het naar onze zin gehad, dat zeker maar het is wel tijd voor een opfris beurt qua inrichting en in ieder geval betere schoonmaak.

Datum van verblijf: oktober 2020
Team ZendenHotel, Overig van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2020

Beste Veldreis,

Hartelijk dank voor de review.
Fijn dat jullie hebben genoten van de mooie locatie en dat jullie het naar de zin gehad hebben.
Wel vervelend om te lezen dat de kamer niet schoon genoeg was. Dit is zeker niet onze standaard. Ik ga je review delen met het housekeeping team! Als jullie nog een keer Maastricht bezoeken laat het ons dan gerust weten dan kunnen we laten zien dat we met jullie opmerkingen aan de slag zijn gegaan.

Graag tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Elke

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Echt opnieuw geweldig. Grote ruime lichte studio met terras. Voelt iedere keer als thuis komen. Martijn is altijd hartelijk. Komen zeker weer terug. Door Corona was de horeca gesloten maar alle restaurantjes hadden take away.
Waardoor we heerlijk gegeten hebben in de studio

Datum van verblijf: oktober 2020
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2020

Beste Sandra,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jullie mooie beoordeling.
Wij vinden het geweldig om terug te lezen hoe jullie verblijf bevallen is.
Bedankt voor de complimenten!

Het is even behelpen met Corona, maar er zijn gelukkig nog steeds genoeg mogelijkheden zoals jullie zelf al hebben ervaren.

Fijne dag verder en wellicht tot snel!

Martijn