Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 105
eDreamsUS$ 105
Agoda.comUS$ 105
TripadvisorUS$ 105
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 20 oktober 2020

De studio ligt op een mooie locatie in het centrum van Maastricht.
Onze studio laf op de bovenste verdieping dus flink trappen lopen.
Bij de inrichting is ogenschijnlijk licht en modern maar laat inmiddels wel de nodige gebruikerssporen zien zoals gaten in gordijnen en gebruikssporen op de bank (losse draden/slijtage).Het sanitair is redelijk maar de handdouche ophanging was kapot, servies niet compleet en overall was het echt niet schoon helaas.
We hebben het naar onze zin gehad, dat zeker maar het is wel tijd voor een opfris beurt qua inrichting en in ieder geval betere schoonmaak.

Datum van verblijf: oktober 2020
Team ZendenHotel, Overig van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2020

Beste Veldreis,

Hartelijk dank voor de review.
Fijn dat jullie hebben genoten van de mooie locatie en dat jullie het naar de zin gehad hebben.
Wel vervelend om te lezen dat de kamer niet schoon genoeg was. Dit is zeker niet onze standaard. Ik ga je review delen met het housekeeping team! Als jullie nog een keer Maastricht bezoeken laat het ons dan gerust weten dan kunnen we laten zien dat we met jullie opmerkingen aan de slag zijn gegaan.

Graag tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Elke

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Echt opnieuw geweldig. Grote ruime lichte studio met terras. Voelt iedere keer als thuis komen. Martijn is altijd hartelijk. Komen zeker weer terug. Door Corona was de horeca gesloten maar alle restaurantjes hadden take away.
Waardoor we heerlijk gegeten hebben in de studio

Datum van verblijf: oktober 2020
Martijn Zenden, Eigenaar van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2020

Beste Sandra,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jullie mooie beoordeling.
Wij vinden het geweldig om terug te lezen hoe jullie verblijf bevallen is.
Bedankt voor de complimenten!

Het is even behelpen met Corona, maar er zijn gelukkig nog steeds genoeg mogelijkheden zoals jullie zelf al hebben ervaren.

Fijne dag verder en wellicht tot snel!

Martijn

Beoordeeld op 17 oktober 2020

Een heerlijk hotel, centraal in de stad. Modern en netjes qua inrichting. Ondanks de maatregelen konden we hier prima verblijven voor een stedentrip. Eten en drinken konden we halen of laten bezorgen en opeten in de ontbijtzaal waar het gezellig was gemaakt met kaarsjes en bloemetjes. Heel veel leuke tips via de concierge app.

Datum van verblijf: oktober 2020
Team ZendenHotel, Overig van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2020

Beste Jessica V,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
Ondanks de maatregelen proberen wij het inderdaad zo gezellig mogelijk te maken voor onze gasten en ze te voorzien van de vele leuke tips. We zijn blij dat we hierin geslaagd zijn.

Hopelijk mogen we je in de toekomst nog een keertje verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Elke

Beoordeeld op 16 oktober 2020

Wij waren hier toen net de horeca dichtging en hier hebben we in het hotel geen enkele last van gehad. We konden diner en ontbijt laten bezorgen of zelf afhalen en in het hotel op eten. Hele vriendelijke staf, erg persoonlijk. Schone kamers, van alle gemakken voorzien.

Beste 819christiannev,

Hartelijk dank voor je reactie en je mooie cijfers.

Ja, dat was even pech hebben dat ze net dicht moesten. Gelukkig hebben jullie er verder geen last van gehad
We proberen onze gasten altijd vriendelijk en met een persoonlijke noot te ontvangen.
Leuk om te lezen dat dat gelukt is!

Nogmaals hartelijk dank en hopelijk tot ziens!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 28 september 2020

Ondanks alle maatregelen hebben wij een meer dan prima verblijf gehad.
Onze gastheer en dame ware zeer vriendelijk en deelden graag hun culinaire kennis met ons.
De kamer was schoon en het bed was heerlijk. De plek is mooi centraal en met de garage om de hoek ook prima bereikbaar.
Wij komen hier graag nog een keer terug

Datum van verblijf: september 2020

Beste Marlyvwijk ,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
Heel fijn terug te lezen en terug te zien dat alles zo naar wens geweest is.

Geweldig dat we jullie ondanks de beperkingen toch een (culinaire) aangenaam verblijf hebben kunnen bieden.

Hopelijk tot ziens en nogmaals dankjewel voor deze mooie review.

Met gastvrije groet,

Martijn Zenden