Geboekt via Voordeeluitjes. Ontvangst zeer onpersoonlijk via digitale incheckbalie. We moesten nadrukkelijk vragen om ons welkomstvoucher voor een kopje thee, koffie met Limburgse vlaai. Met veel moeite kwam dit tevoorschijn.
Vooraf moest alles betaald worden, meestal is dat achteraf bij uitchecken. Het verbaasde ons. Waarschijnlijk heeft dit alles met het digitaal in en uitchecken te maken. Jammer, zeker voor een hotel in deze prijsklasse.
De site maakt de indruk (romantisch overnachten) alsof je in het 18e eeuwse gedeelte slaapt. Niets is minder waar. Aanbouw. Lange gangen met aan weerszijde kamers. Kapotte vloerbedekking op de naden.
De Kamer; Je verwacht op een comfort plus kamer op z’n minst airco, een mogelijkheid een kopje thee of koffie te zetten, een douchemuts en meer dan 1 handdoek per persoon. Dit was echt een tegenvaller.
Het prachtige buitenverblijf is helaas niet te bezichtigen. Erg jammer en een gemiste kans. Ook geen info over de geschiedenis hiervan.
Fijn is dat je binnen 10 minuten fietsen in hartje Maastricht bent en de auto kunt laten staan. Ook je fiets staat (buiten) in een afgesloten ruimte.
Voor we ‘s ochtends op pad gingen na een heerlijk ontbijt, hadden we het kaartje ‘clean room please’ aan de deur gehangen.
Toen we om 22.00 terugkwamen hing het kaartje er nog en lagen de natte handdoeken nog zoals wij ze hadden achtergelaten. Bij navraag bij de zeer onvriendelijke receptionist bleek dat er bij het inchecken een notitie naast de pinautomaat ligt waarop staat dat je vooraf specifiek moet aangeven of je schone handdoeken wilt. Op zich een prima gedachte maar dit was verre van duidelijk. Dit zou op de kamer ook nog duidelijk vermeld mogen worden! Leg zowieso het kaartje voor aan de deur niet op de kamer! We kregen een plastic zakje met een nieuw handdoekensetje.
Al met een al een zeer teleurstellende ervaring in dit, dure, hotel.
Gelukkig hebben we wel van de gastronomie en gastvrijheid van Maastricht genoten.