paulvanluxemburg

Genieten met een grote G.

Beoordeling van Buitenplaats Vaeshartelt
4,0 van 5 bollen29 mrt 2024 beoordeeld
Zie kwalificaties hieronder, zeker voor herhaling vatbaar!
Zoals al vermeld in vorige review is alles prima verzorgd met uitzondering van de bedrijfskleding.
Een hotel van dit kaliber vraag om een andere outfit dan het huidige t.w. een spijkerbroek en een T-shirt met allerlei teksten.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 apr 2024
Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw opmerkingen over uw recente verblijf bij ons. We zijn verheugd dat u de schoonheid van ons pand en het park hebt gewaardeerd, evenals het positieve en vrolijke gedrag van ons personeel.

We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen voldeed, met name met betrekking tot de prijs-kwaliteitverhouding en het ontbijt. We zullen uw opmerkingen zorgvuldig bekijken en bespreken om onze diensten verder te verbeteren.

• Priceline
  • StayForLong
Roomservice
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 26 maart 2024

Fijn warm ontvangst, prachtig entree, statige laan. Sfeervol. Kamers boven verwachting, strak , schoon en ruime douche. Waardeer de luxe badartikelen. Bedden lagen heerlijk. Absolute aanrader. Hotelbar zo mooi. Maastricht met 10 minuten aan te rijden.

Datum van verblijf: maart 2024
Buitenplaats Vaeshartelt, General Manager van Buitenplaats Vaeshartelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2024

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We zijn verheugd dat u een fijn warm ontvangst heeft ervaren en dat u onze prachtige entree waardeert. Het doet ons goed om te horen dat onze kamers boven verwachting waren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even aangenaam verblijf.

Beoordeeld op 25 maart 2024

top, geweldig, onverwachts genoegen, heerlijk genoten van de buitenplaats en omgeving. Fijne rustige kamers. Fijn wandelen in de tuinen van het landgoed. vriendelijke ontvangst. Gevarieerd ontbijt. Personeel behulpzaam bij ontbijt.

Datum van verblijf: maart 2024
Buitenplaats Vaeshartelt, General Manager van Buitenplaats Vaeshartelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

Beste Jan,

Dank u voor uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons, met name van de rustige kamers, de omgeving, en het gevarieerde ontbijt. Het doet ons goed te horen dat ons personeel u vriendelijk heeft ontvangen en behulpzaam is geweest tijdens het ontbijt. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 25 maart 2024

Altijd weer opnieuw een heerlijk verblijf met gastvrije bediening, schone kamers en voortreffelijk restaurant. Lekker loungen in de late middag en na het eten met een drankje. Ook het ontbijt is erg goed en uitgebreid.

Beste gast,

Wat fantastisch om te horen dat u keer op keer geniet van uw verblijf bij ons! We streven er altijd naar om onze gasten een geweldige ervaring te bieden. Het doet ons goed om te weten dat u tevreden bent met alle aspecten van uw verblijf, van het loungen in de late middag tot het genieten van ons restaurant en uitgebreide ontbijt. We kijken ernaar uit om u bij uw volgende bezoek opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 18 maart 2024

Ik vond het heerlijk om alleen in het hotel te verblijven, het personeel is altijd vriendelijke en er is van alles te doen. Ook leuk om te zien dat er een nieuw kattenvriendje het team heeft versterkt! Ik kom zeker nogmaals terug.

• Reistype: Reisde alleen

Beste gast,

Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn verheugd om te horen dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel op prijs stelt.

We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 18 maart 2024

Goede locatie! Het is een mooi hotel, prima voor een nachtje maar ik zou er niet zo snel langer verblijven. De bedden waren wat aan de zachte kant, maar de kamer verder goed. Het was lastig te vinden hoe we het hotel ‘s nachts binnen konden komen.

Beste gast,

Dank u voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u de locatie en de kwaliteit van onze kamers op prijs heeft gewaardeerd. We nemen uw opmerkingen over de zachtheid van de bedden ter harte en zullen dit meenemen in onze overwegingen voor toekomstige verbeteringen.

Jammer om te horen dat u moeite had met het vinden van de ingang van het hotel 's nachts. We zullen bekijken hoe we dit duidelijker kunnen maken voor onze gasten, zodat ze gemakkelijker toegang hebben tot het hotel.

We hopen dat u desondanks een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.