Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Vio.com
Beoordeeld op 27 juli 2023

2 nachten geslapen in dit leuke hotel.
Alles prima in orde, miste de föhn. Maar misschien kon ik die wel bij de receptie krijgen. Lief personeel en grappig. Ontbijt was ook prima en diner was niks op aan te merken. Ambiance van restaurant is gezellig. Prijs en kwaliteit van hotel is okay. Dus tot de volgende keer. Bedankt!!!

Kamertip: Goed te doen, dicht bij alles. Wel wat leven op straat in de nacht
Datum van verblijf: juli 2023
Patrick Lexis, Eigenaar van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

De föhn is inderdaad bij de receptie verkrijgbaar. Fijn dat u de kernpunten van ons nog even aanstipt in uw recensie. Dit toont aan dat we nog steeds goed bezig zijn. bedankt voor uw bezoek.

Beoordeeld op 24 juni 2023 via mobiele applicatie

Badkamer geen privacy omdat glazen deuren enorme kieren had rondom en veel te rumoerig aan ‘markt’ kant. Niet te doen in zomer omdat deuren door enorme geluidsoverlast avond/nacht niet open kunnen en kamer daardoor te heet is. Dus of niet slapen of je bed uit drijven.
Wc ruimte biedt onvoldoende privacy ivm glazen deur met kieren. Uiterst oncomfortabel hierdoor. Van ellende dag eerder naar huis gegaan.

Kamertip: Niet in de zomer! Te warm/geluidsoverlast Als je alleen op zoek bent naar een bed prima. Anders (nog) meer betalen voor comfortabelere kamer
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 7 maart 2023

Eén-persoonskamer voor een nacht geboekt. Vroeg inchecken was geen probleem. De kamer was simpel, maar schoon. Met balkon aan de kant van de Markt (hartje centrum) en toch lekker rustig 's nachts. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar OK.

Alles afgezet tegen de schappelijke prijzen, is mijn eindconclusie dat hotel De La Bourse gewoon een prima hotel is voor het geld.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde alleen

bedankt voor uw waardering.

Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

Vandaag een gemberthee, koffie met een smaakje en een rijstevlaai en kersenvlaai besteld. Heel lekker daar niet van, maar om hiervoor 27,50€ af te moeten rekenen is niet oké toch?
Klopt het dat dit altijd duur is in Maastricht?

Datum van verblijf: januari 2023

Dat kan niet. Dan moet er iets mis zijn gegaan. Dit zou zo'n 16 a 17 euro moeten zijn.

Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben gegeten op het terras. Een uitsmijter en uiensoep.
De uitsmijter was lekker maar uiensoep was koud. Deze teruggestuurd naar de keuken. Na ongeveer 25 minuten en 2 keer vragen kwam de soep weer terug. Dit keer wel warmer maar tamelijk zout. De soep werd overigens al afgeruimd terwijl mijn vriendin nog niet klaar was met eten. Kennelijk had het allemaal te lang geduurd en met teveel kritiek. Wegwezen jullie…

Kamertip: Wellicht een goed hotel en prima voor drankjes. Voor eten misschien even verder lopen?
Datum van verblijf: september 2022
Patrick Lexis, Eigenaar van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2022

Beste, dit vinden we zeer jammer om te horen. Ook niet gebruikelijk bij ons. En ik kan u verzekeren dat wij echt niet onze klanten willen afserveren. De eerste die ik daarop betrap, heeft een serieus probleem. Klantvriendelijkheid, service en kwaliteit staa bij ons hoog in het vaandel. het is ook balen dat dit mis is gegaan. Zelfs in drukke tijden. Onze oprechte excuses.