Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 24 juni 2023 via mobiele applicatie

Badkamer geen privacy omdat glazen deuren enorme kieren had rondom en veel te rumoerig aan ‘markt’ kant. Niet te doen in zomer omdat deuren door enorme geluidsoverlast avond/nacht niet open kunnen en kamer daardoor te heet is. Dus of niet slapen of je bed uit drijven.
Wc ruimte biedt onvoldoende privacy ivm glazen deur met kieren. Uiterst oncomfortabel hierdoor. Van ellende dag eerder naar huis gegaan.

Kamertip: Niet in de zomer! Te warm/geluidsoverlast Als je alleen op zoek bent naar een bed prima. Anders (nog) meer betalen voor comfortabelere kamer
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 7 maart 2023

Eén-persoonskamer voor een nacht geboekt. Vroeg inchecken was geen probleem. De kamer was simpel, maar schoon. Met balkon aan de kant van de Markt (hartje centrum) en toch lekker rustig 's nachts. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar OK.

Alles afgezet tegen de schappelijke prijzen, is mijn eindconclusie dat hotel De La Bourse gewoon een prima hotel is voor het geld.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Patrick Lexis, Eigenaar van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

bedankt voor uw waardering.

Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

Vandaag een gemberthee, koffie met een smaakje en een rijstevlaai en kersenvlaai besteld. Heel lekker daar niet van, maar om hiervoor 27,50€ af te moeten rekenen is niet oké toch?
Klopt het dat dit altijd duur is in Maastricht?

Datum van verblijf: januari 2023

Dat kan niet. Dan moet er iets mis zijn gegaan. Dit zou zo'n 16 a 17 euro moeten zijn.

Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben gegeten op het terras. Een uitsmijter en uiensoep.
De uitsmijter was lekker maar uiensoep was koud. Deze teruggestuurd naar de keuken. Na ongeveer 25 minuten en 2 keer vragen kwam de soep weer terug. Dit keer wel warmer maar tamelijk zout. De soep werd overigens al afgeruimd terwijl mijn vriendin nog niet klaar was met eten. Kennelijk had het allemaal te lang geduurd en met teveel kritiek. Wegwezen jullie…

Kamertip: Wellicht een goed hotel en prima voor drankjes. Voor eten misschien even verder lopen?
Datum van verblijf: september 2022
Patrick Lexis, Eigenaar van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2022

Beste, dit vinden we zeer jammer om te horen. Ook niet gebruikelijk bij ons. En ik kan u verzekeren dat wij echt niet onze klanten willen afserveren. De eerste die ik daarop betrap, heeft een serieus probleem. Klantvriendelijkheid, service en kwaliteit staa bij ons hoog in het vaandel. het is ook balen dat dit mis is gegaan. Zelfs in drukke tijden. Onze oprechte excuses.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

Voor een 2 sterrenhotel een prima hotel. Klantvriendelijkheid en de lokatie van het hotel midden in het centrum is een goede uitvalsbasis om de stad Maastricht te bezichtigen. De kamers waren klein maar schoon. wij vonden de bedden te zacht, maar dat is persoonlijk. De badkamer was klein maar wel schoon. Van alles voorzien wat nodig was. Haarfohn is bij de balie te verkrijgen. 's avonds kon je nog lekker op het terras zitten, ook bij slecht weer. Terras is overdekt en voorzien van terras-verwarmers. Vriendelijke en goede bediening. ontbijt is prima voor die prijs. Bij het inchecken moet je in het restaurant gedeelte zijn waardoor je met je koffer over het buitenterras tussen de tafeltjes doormoet. Dat is even wat minder maar wanneer je bent ingecheckt heeft het hotel aan de zijkant een aparte gasteningang waar je in kan m.b.v. je kamerpas. De accommodatie heeft geen eigen parkeergelegenheid maar in de nabije omgeving kun je je auto prima kwijt voor een redelijke prijs neerzetten (Q park frontenpark € 10,00 per dag waarbij van te voren reserveren mogelijk is). Wij zouden het rustig aandurven om nog een keer in dit hotel terug te komen.

Datum van verblijf: augustus 2021