Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben gegeten op het terras. Een uitsmijter en uiensoep.
De uitsmijter was lekker maar uiensoep was koud. Deze teruggestuurd naar de keuken. Na ongeveer 25 minuten en 2 keer vragen kwam de soep weer terug. Dit keer wel warmer maar tamelijk zout. De soep werd overigens al afgeruimd terwijl mijn vriendin nog niet klaar was met eten. Kennelijk had het allemaal te lang geduurd en met teveel kritiek. Wegwezen jullie…

Kamertip: Wellicht een goed hotel en prima voor drankjes. Voor eten misschien even verder lopen?
Datum van verblijf: september 2022
Patrick Lexis, Eigenaar van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2022

Beste, dit vinden we zeer jammer om te horen. Ook niet gebruikelijk bij ons. En ik kan u verzekeren dat wij echt niet onze klanten willen afserveren. De eerste die ik daarop betrap, heeft een serieus probleem. Klantvriendelijkheid, service en kwaliteit staa bij ons hoog in het vaandel. het is ook balen dat dit mis is gegaan. Zelfs in drukke tijden. Onze oprechte excuses.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

Voor een 2 sterrenhotel een prima hotel. Klantvriendelijkheid en de lokatie van het hotel midden in het centrum is een goede uitvalsbasis om de stad Maastricht te bezichtigen. De kamers waren klein maar schoon. wij vonden de bedden te zacht, maar dat is persoonlijk. De badkamer was klein maar wel schoon. Van alles voorzien wat nodig was. Haarfohn is bij de balie te verkrijgen. 's avonds kon je nog lekker op het terras zitten, ook bij slecht weer. Terras is overdekt en voorzien van terras-verwarmers. Vriendelijke en goede bediening. ontbijt is prima voor die prijs. Bij het inchecken moet je in het restaurant gedeelte zijn waardoor je met je koffer over het buitenterras tussen de tafeltjes doormoet. Dat is even wat minder maar wanneer je bent ingecheckt heeft het hotel aan de zijkant een aparte gasteningang waar je in kan m.b.v. je kamerpas. De accommodatie heeft geen eigen parkeergelegenheid maar in de nabije omgeving kun je je auto prima kwijt voor een redelijke prijs neerzetten (Q park frontenpark € 10,00 per dag waarbij van te voren reserveren mogelijk is). Wij zouden het rustig aandurven om nog een keer in dit hotel terug te komen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Ik was er aggelopen werkeend.
Zeer gastvrij personeel
En een gezellige grand cafe van het hotel waar ik goed en lekker heb gegeten. En de kamer was ook prima. (1 persoons) . En het ligt ook lekker centraal . Ik heb echt genoten.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 september 2020

Midweek in dit hotel overnacht. Prima hotel. Kamer niet groot maar zeker groot genoeg, kon iets schoner onder bijv de verwarming. Badkamer was schoon. Lekker ontbijt, net iets luxer dan thuis;). De ligging was echt super midden op de markt! De entree was wel wat smal met de koffers door het terras haha. De nooduitgang lampen hangen er wel alleen zonder de bijbehorende groene stikker zodat je ook kunt zien dat het een nooduitgang is.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Op zoek naar vlaai, vers dan wel te verstaan, is moeilijk op een maandag in Maastricht. Bij de meeste cafés wordt verteld dat alle bakkers dicht zijn en er dus geen verse vlaai te krijgen is, hier wel dus en wat voor een heerlijke vlaai dat is kunt u zelf gaan proberen! Aanrader!

Datum van verblijf: maart 2020