16 juni 2018 beoordeeld

Zeer geschikt voor een citytrip Maastricht. Hotel heeft eigen terras met restaurant.
Kamers van alle gemakken voorzien maar wel oud.
Uitstekend ontbijtbuffet.
Vriendelijke bediening. Ook leuk om s avonds ophet terras van het hotel nog wat te drinken.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
5 juni 2018 beoordeeld

Prima Hotel in hartje Maastricht op de Markt. Alles op loop afstand. Perfect voor een weekendje Maastricht! De stad met de meeste kroegen per inwoner. Genieten zul je hier zeker.Probeer ook eens de Friet met Zuurvlees,echte aanrader!

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Patrick L, Owner van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Fijn dat het u bevallen is.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal gesproken nooit zo kritisch, maar helaas behoort dit hotel tot een van de slechtste wat we ooit hebben overnacht.

De receptie is lachwekkend, de kamers zijn klein en het onderhoud van de kamers en met name het verfwerk is slecht te noemen.

Als je daarnaast rond negen uur aan het ontbijt geen croissants meer serveert omdat ze op zijn. Er geen yoghurt is voor een gezond ontbijtje is de overal beoordeling zwaar teleurstellend er een belediging voor het hotelvak.

De mooie centrale ligging kent overigens ook een minpunt te weten dat feestvierders tot pm 05:00 uur voor je te gehorige kamer je uit je slaap houden.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Patrick L, Owner van Hotel De la Bourse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

geachte,

jammer om te horen dat het verblijf niet is bevallen. Wij zijn maar een klein hotelletje, dus een grote receptie is niet echt nodig dan. Ik vind het veel belangrijker dat u goed wordt geinformeerd en geholpen bij deze desk. In Maastricht zijn ook grotere en vaak veel duurdere hotels, waar er wel een receptie naar tevredenheid zal zijn.
Komende maanden worden alle kozijnen vervangen met daarin dan ook geluidswerend glas. Helaas is er daardoor hier en daar wat verfwerk achterstallig. We proberen in elk geval tot die tijd wel ervoor te zorgen dat in elk geval alles proper is. Wij hebben normaal altijd yoghurt op het ontbijt, dan betekent dat het misschien niet is aangevuld, wat een zeer kwalijke zaak is. En zover ik weet, hebben we elke dag croissants over en zo niet dan bakken we ze gewoon vers af. Ik zou graag willen weten om welke dag het gaat, dan kan ik de koe ook bij de horens vatten.
Blijkbaar bent u een kenner van het hotelvak en begrijp ik daarom niet dat u zich niet rechtstreeks wendt tot de directie, ipv gelijk een klap uit te delen op internet. Maar ja, ieder zijn eigen keus.

23 januari 2018 beoordeeld

Dit hotel is een leuk en eenvoudig hotel. Het ligt natuurlijk fantastisch aan de Markt in Maastricht, dat is de grote plus. De inrichting is sober en wel prima. Alles functioneert. Het is een oud pand wat je met name merkt aan het sanitair en ook dat functioneert allemaal prima. Het ontbijt is ook gewoon goed. Het café wat in het hotel zit is van een zeer goede kwaliteit en leent zich uitstekend voor een goede afzakker na een dagje dingen in en om Maastricht heen gedaan te hebben. Ik vind alleen de prijs voor het hotel aan de hoge kant t.o.v. wat het te bieden heeft.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te zachte bedden, waar je moeilijk uit komt.Frituurlucht snachts en herrie van gasten voor je kamerdeur.
De kamers zijn echt krap.Wel schoon.
Gelukkig maakt t eetcafé en t personeel veel goed.
Ondanks dat zou ik er niet meer slapen.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner