Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
hvermeulen1

Uitstekend met een klein kritisch puntje.

5,0 van 5 bollen29 jul 2024 beoordeeld
Wij geven een uitstekende beoordeling, maar hebben toch een puntje van kritiek. Wij hadden gevraagd om een tweepersoonsbed en hebben 2 losse bedden gekregen.
Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Milan Smeets, Gastenservice/Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte hvermeulen1,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prettig om te vernemen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad!

Om u bij een volgend bezoek van alle gemakken te voorzien, is er reeds een notitie gemaakt van uw voorkeur voor een tweepersoonsbed.

Graag tot een volgend maal bij Kruisherenhotel Maastricht.

Met vriendelijke groet,

Milan Smeets
Guest Relations Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
4.5 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Gratis parkeren
2.6 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Gratis parkeren
The Green Elephant Hostels entrance
1.4 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
0.9 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
1.5 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Amrath Grand Hotel de LEmpereur Junior Suite
1.5 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Zwembad
Entrance
1.0 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
2.4 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Zwembad
Cappuccino Select Apple Park Hotel Maastricht
2.6 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordelingen (3.077)
Beoordelingen filteren
3.077 resultaten
Waardering van reizigers
1.930
766
272
83
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.930
766
272
83
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 3.077 beoordelingen
Beoordeeld op 1 juli 2024

Prachtig bijzonder hotel op een top locatie!
Erg vriendelijk en op service gerichte medewerkers.
Genoten van het verblijf in dit mooie hotel

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank mariahermans
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2024

Geachte mevrouw Hermans,

Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling.

Fijn om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Maastricht.

Graag tot een volgend maal bij Kruisherenhotel!

Met vriendelijke groet,

Milan Smeets
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juni 2024

Ik vroeg mijn vriendin ten huwelijk in het tuintje van het hotel, en Milan en zijn hele team heeft dat tot in de puntjes mee begeleid. De omkadering is hier helemaal top, de kamer onovertroffen, de bedden zeer comfortabel, en in restaurant Spencer's wordt op wereldniveau gekookt. Wij maken hier met plezier een jaarlijkse traditie van. Bedankt aan de hele staff om er voor ons een onvergetelijk weekend van te maken. A+++

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank wimverheyen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2024

Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw prachtige review! Het was ons een groot genoegen om uw speciale moment te mogen organiseren en meebeleven.

Ik ben verheugd dat u heeft genoten van uw tijd bij ons. Het is fantastisch om te horen dat u er een jaarlijkse traditie van wenst te maken.

We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen en wederom een onvergetelijke ervaring te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen en mooie woorden!

Met vriendelijke groet,

Milan Smeets
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2024

Er word wel eens gezegd dat de horeca de rol van de kerk heeft overgenomen.
De mensen van het Kruisherenhotel hebben dit wel zeer letterlijk genomen, en zijn daarin dubbel en dwars geslaagd.
Ook vorig jaar waren we hier, en hebben we genoten van de rust en gastvrijheid.
Het interieur is een lust voor het oog voor elke designliefhebber.
Ik moet wel vermelden dat de kamers soms vraagtekens oproepen als het gaat om voorzieningen en uitvoering. Een rolgordijntje vind ik nog steeds moeilijk te accepteren in een 5 sterren hotel, ook vorig jaar heb ik daar over geschreven, in de hoop dat daar aandacht voor zou zijn. Helaas niet.
Maar laat dat het enige zijn. Voor de rest ben je er om te genieten.

Kamertip: Zorg voor een slaapmasker aangezien de rolgordijntjes niet echt fijn verduisteren.
Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank jasperjoppeg
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2024

Geachte Jasper,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.

Geweldig om te horen dat u wederom heeft genoten van uw verblijf bij ons!

Uw feedback over de rolgordijnen staat genoteerd en met onze aankomende uitbreiding zal dit dan ook worden meegenomen voor verdere evaluatie.

We kijken er naar uit u te mogen terug verwelkomen in Maastricht!

Met vriendelijke groet,

Milan Smeets
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2024

Al meerdere keren in dit hotel geweest. Weer was het (grotendeels) perfect. Speciaal compliment voor de medewerkers, want hun service bereidheid was groots. Aandachtspuntje was de cleaning op zondag: kamer niet gestofzuigd....jammer, daarom hygiëne matige score. Maar we komen toch wel terug!

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank jeroenz503
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2024

Geachte Jeroen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Geweldig om te vernemen dat u wederom een aangename tijd bij ons heeft gehad. Dank voor uw compliment over ons team, dit zal ik dan ook met hen delen.

Uw feedback met betrekking tot de schoonmaak van de kamer pakken wij op met ons huishouding.

We kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Milan Smeets
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juni 2024

top hotel met uitstekende kwaliteit in service ontzorgen uitstraling en kwaliteit, al bij ontvangst en binnenkomst komt de warmte en uitstraling in service en gastontvangst bij elkaar tot het welkoms drankje het inchecken verblijf eten slapen en ontzorgen van de klant staan in dit hotel op een zeer hoog niveau, een aanrader voor iedereen die niet op zoek is naar budget maar naar kwaliteit

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank N7779YMrob
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2024

Geachte N7779YMrob,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prachtig om te zien dat u van alle aspecten van uw verblijf heeft genoten. Gastvrijheid is een van onze voornaamste drijfveren, om ervoor te zorgen dat onze gasten een onvergetelijk verblijf ervaren bij ons in Maastricht.

Hopende u wederom te mogen terug verwelkomen bij Kruisherenhotel!

Met vriendelijke groet,

Milan Smeets
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken