N7779YMrob

top hotel

5,0 van 5 bollen10 jun 2024 beoordeeld
top hotel met uitstekende kwaliteit in service ontzorgen uitstraling en kwaliteit, al bij ontvangst en binnenkomst komt de warmte en uitstraling in service en gastontvangst bij elkaar tot het welkoms drankje het inchecken verblijf eten slapen en ontzorgen van de klant staan in dit hotel op een zeer hoog niveau, een aanrader voor iedereen die niet op zoek is naar budget maar naar kwaliteit
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte N7779YMrob,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prachtig om te zien dat u van alle aspecten van uw verblijf heeft genoten. Gastvrijheid is een van onze voornaamste drijfveren, om ervoor te zorgen dat onze gasten een onvergetelijk verblijf ervaren bij ons in Maastricht.

Hopende u wederom te mogen terug verwelkomen bij Kruisherenhotel!

• Expedia.com
2.6 km van Kruisherenhotel Maastricht
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 9 juni 2024

Super ontvangst waar alles in werking gesteld is om ons een vroege incheck tijd te geven . Ook het diner in Spencers restaurant is top

• Reistype: Reisde voor zaken
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte jeroendenolf,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten over het ontvangst!

Ons team zal ten alle tijden hen uiterst geven om aan de verzoeken van onze gasten te voldoen. Het is dan ook fijn om te horen dat u eerder toegang ontvangen heeft tot uw kamer en 's avonds heeft genoten van de culinaire creaties bij Spencer's Restaurant.

Graag tot een volgend maal bij Kruisherenhotel Maastricht.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Rustig gelegen, ontvangst zeer professioneel en parkeren lekker makkelijk. Kamers echt prima, zeer schoon en mooi afgewerkt. Ontbijt lekker en meer dan voldoende. Zeer vriendelijk en attente medewerkers, goede locatie voor weekend Maastricht!!

Datum van verblijf: mei 2024
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Geachte Jacob,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling!

Ik ben blij om te horen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons. Geweldig dat uw verblijf in alle opzichten aan uw verwachtingen heeft voldaan.

We hopen u wederom te mogen verwelkomen voor een volgend bezoek aan Maastricht!

Beoordeeld op 6 mei 2024

Wij hebben ons verblijf als geweldig ervaren. Mooi hotel. Super vriendelijk personeel
Eten in chateau Neercanne was een belevenis. Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2024
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Geachte Toos,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over Kruisherenhotel Maastricht.

Geweldig om te horen dat u een fantastische ervaring bij ons heeft gehad. Ik ben verheugd dat u het design van het hotel en de service van ons team waardeert.

Ook is het fantastisch dat u genoten heeft van uw culinaire ervaring in Château Neercanne. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 2 mei 2024

Enkele onvolkomendheden bij de check in
Prijs voor ontbijt wat uit balans 38 euro pp
Algehele service prima en attent

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Milan Smeets, Guest Services / Front Office van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2024

Geachte DalfsenHolland,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Ik waardeer uw feedback en ben blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf en de service van ons team.

Graag tot een volgend maal!

Beoordeeld op 26 april 2024 via mobiele applicatie

23-04-24 voor het eerst geboekt in een suite van chateau Neercanne. Kamers zeer smaakvol ingericht, kompleet en rustig
Ontbijt was a la carte gemaakt door de chef van de Bistro. Bij afscheid flesje water en een bijzonder stukje zeep.
Prijs kwaliteit prima in orde € 382,00 p/n

24 en 25-04-24 geboekt bij het Kruisherenhotel in Maastricht (ook Oostwegel) Kamers waren kil. Raamdecoratie was nog niet afgewerkt met een nette koof. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Prijs kwaliteit aan de hoge kant 24 april € 503,00 / 25 april €436,00 incl. ontbijt bar. 26 april is de prijs veel gunstiger. Ook was er veel lawaai vanaf buiten. En hotelgasten waren rond 24:00 niet zo stil in de gangen. Klotsen met schoenen luid praten en deuren vielen hard in het slot.
Het geheel viel tegen, hadden na onze ervaring in Neercanne hogere verwachtingen. De 5 ***** die dit hotel heeft kun je vraagtekens zetten.

Datum van verblijf: april 2024
Ineke van de Laak, General Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2024

Geachte Zilvervloot,

Hartelijk dank voor uw review en wat fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Chateau Neercanne, midden in de prachtige natuur. Deze feedback delen wij graag met onze collega’s.

Oostwegel Collection bestaat uit unieke huizen met elk een eigen karakter op verschillende locaties. Het spijt mij te lezen dat uw verblijf bij het Kruisherenhotel, midden in het centrum van Maastricht, niet aan uw verwachting heeft voldaan. Toch hopen wij u op een ander moment weer van harte welkom te mogen heten, het was een groot genoegen dat u bij ons heeft verbleven.

Ineke van de Laak
General Manager