5 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 28 november 2023

Ontvangst , kamer, parkeren, ontbijt was tot in de puntjes verzorgd. kan niets negatiefs verzinnen :)
We hopen volgend haar weer een keer te komen . Prettige feestdagen. en tot volgens jaar. met vriendelijke groet

Datum van verblijf: november 2023
Ineke van de Laak, General Manager van Kruisherenhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2024

Geachte jheemskerk,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht.

Het doet mij deugd om te lezen dat u een louter positief verblijf heeft gehad in ons hotel.
Daarom heb ik uw reservering met veel enthousiasme gedeeld met het voltallig Kruisheren Team.

Bij een volgend verblijf in Maastricht hopen wij u wederom te mogen ontvangen bij Kruisherenhotel Maastricht.

Beoordeeld op 27 november 2023

Derde keer in dit hotel. Service is echt geweldig. We hadden dit keer voor de Cosy kamer gekozen, maar dat is eigenlijk niet te doen. Heel klein en door schuine wanden over het bed moeten klimmen. Volgende keer weer een suite.

Geachte Goudbezie,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht.

Het doet mij deugd om te lezen dat u wederom een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.
Al onze kamers verschillen in grootte en indeling. Dit komt doordat het gebouw uit de vijftiende-eeuw komt en een monumentale status heeft. Indien u bij een volgend verblijf bepaalde voorkeuren heeft betreft de kamer, wil ik vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de receptie van het hotel. Zij zullen er dan alles aan doen om rekening te houden met uw voorkeuren.

Ik hoop u wederom snel te mogen ontvangen bij Kruisherenhotel Maastricht.

Beoordeeld op 27 november 2023

Mooie lokatie maar vooral bijzonder. Combinatie van architectuur en inrichting en kunstobjecten heel mooi. Luxe hotel in binnenstad. Valetparking is aanrader. Indeling kamers niet altijd even efficient, maar verder top.

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte janpeter1958,

Bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht.
De tijd die u heeft genomen om een review te schrijven stel ik op prijs.

Door het bouwjaar van het pand (vijftiende-eeuw) en de monumentale status verschillen alle kamers in grootte en indeling.
Indien u bij een volgend verblijf specifieke voorkeuren heeft betreft de indeling van de kamer, staat het u vrij om contact op te nemen met de receptie van het hotel.

Ik kijk er naar uit om u wederom bij Kruisherenhotel Maastricht te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 7 november 2023

Hotel is gevestigd in een prachtig gebouw, heerlijk ontbijt, schone kamers en centrale ligging middenin de stad. Prettige ontvangst met een glaasje bubbels of koffie. Vanuit hier kun je wandelend de stad in1

Geachte Adventure18270902981,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht en de tijd die u heeft genomen om uw waardering te delen.

Mijn team en ik hebben u met veel plezier ontvangen in ons vijftiende-eeuwse klooster.
Bij een volgend verblijf in Maastricht kijken wij er naar uit om u wederom bij Kruisherenhotel Maastricht te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 november 2023

Heerlijk hotel vlakbij centrum. Zeer lekker ontbijt.
Personeel heel erg vriendelijk.
Echt een aanrader voor nachte weg.
Diner in Chateau Nerkanne was een zeer speciale beleving.
Parkeren goed geregeld.

Geachte Richard6825,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht en onze dochteronderneming; Chateau Neercanne.
Tevens, wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet mij deugd om te lezen dat uw gehele verblijf naar wens is geweest.
Daarom heb ik uw blijk van waardering, enthousiast gedeeld met het voltallige Kruisheren Team.

Bij een volgend verblijf in Maastricht hopen wij u wederom te ontvangen bij Kruisherenhotel Maastricht.